Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 01 12

Naujame BMW Z4 susilieja grakštus sportiškumas ir technologinė pažanga (nuotraukos)

Šią savaitę prasidėjusioje Detroito (JAV) automobilių parodoje „BMW Group" pristato vieno sėkmingiausių savo modelių atviru stogu atnaujintą versiją – jau pavasarį pasaulio rinkoje debiutuos BMW Z4, kuris už senesnės kartos rodsterį pranašesnis grakštesniu dizainu bei technologijų inovacijomis.
Naujasis „BMW Z4“
Naujasis BMW Z4 / Gamintojų nuotr.

Naujasis BMW Z4 yra kiek didesnis už savo pirmtaką, 14,8 cm ilgesnis ir šiek tiek platesnis, to rezultatas – daugiau erdvės vairuotojui bei keleiviams. Automobilio kėbulas įgavo daugiau „raumenų“, jo išorė tapo ne tik patrauklesnė, bet ir agresyvesnė, sportiškesnė, tuo pačiu dėl aliuminio naudojimo automobilio svoris sumažėjo, rašoma pranešime spaudai.

„Lietuvos keliuose važinėja įvairiausių automobilių, tačiau esame tikri, kad šis BMW Z4 bus išskirtinis automobilis tiek jo vairuotojui, tiek kitiems eismo dalyviams. Iš išorės patrauklus, o viduje itin komfortiškas, šis BMW modelis neabejotinai yra vienas išskirtiniausių koncerno kūrinių“, – sako oficialios BMW atstovės Lietuvoje bendrovės „Krasta Auto“ pardavimo vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Ryškiausias BMW Z4 pasikeitimas – stogas. Medžiaginį minkštą stogą pakeitė kietas metalinis, kuris pakeliamas arba įtraukiamas vos per 20 sek. Dėl unikalios stogo konstrukcijos kabrioleto bagažinės talpa padidėja net iki 310 l, į ją gali laisvai tilpti net golfo lazdų rinkinys.

Automobilį galima pasirinkti su trimis šešių cilindrų varikliais. Galingiausias jų – „sDrive 35i” montuojamas 3 l variklis su dvigubu turbokompresoriumi. Sukurdamas 306 AG 5800 sūkių per minutę, „sDrive35i“ su įprasta mechanine pavara iki 100 km įsibėgėja per 5,2 sek. Šį rezultatą sekundės dalimi galima pagerinti pasirinkus 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžę.

Po „sDrive 30i” kapotu yra 3,0 l 258 AG agregatas, leidžiantis iki 100 km/h įsibėgėti per 5,8 s, o BMW Z4 „sDrive 23i” modelyje montuojamas 2,5 l 6 cilindrų 204 AG variklis, derinamas su šešių laipsnių automatine arba mechanine pavarų dėže. Modelio su pastaruoju varikliu CO2 emisija tesiekia 199 g/km, tuo tarpu Z4 su galingiausiu agregatu – tik 219 g/km. Degalų sąnaudos–  nuo 8,2 l/100 km. Šie parametrai ne tik atitinka naujausius „Euro 5" reikalavimus, tačiau ir gerokai pranoksta juos.

Naujasis BMW Z4 yra pirmasis rodsteris, turintis novatorišką specialios konstrukcijos M tipo pakabą, užtikrinančią nepriekaištingą sportinio vairavimo malonumą. Elektroniniu būdu reguliuojami amortizatoriai suteikia galimybę pažeminti automobilį iki 10 mm, taip dar labiau jį pritaikant dinamiškam važiavimui.

Automobilyje standartiškai montuojama važiavimo dinaminės kontrolės („Drive Dynamic Control“) sistema sustiprina padangų sukibimą su kelio danga net esant sudėtingiausioms eismo situacijoms, taip pat gerina vairo kontrolę. Optimalus svorio paskirstymas nuo priekio į galą užtikrina ne tik puikų automobilio sukibimą su visų rūšių paviršiais, bet ir leidžia patikimai stabdyti, kada to labiausiai reikia. Visos naujojo BMW Z4 modifikacijos yra praturtintos BMW inovacijų komplekso „Efficient Dynamics“ elementais – „Brake Energy Regeneration", „High Precision Injection", „Start/Stop" bei kt.

Naujasis BMW Z4 prekyboje pasirodys nuo gegužės mėnesio. Lietuvoje automobilis kainuos nuo 125 tūkst. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų