Variklių specialistai iš „Honda“ šiam 1,6 litro turbodyzeliniam varikliui suteikė 120 AG bei 300 Nm. Teigiama, kad šio agregato taršos emisija bus vos 94 g/km, o degalų sąnaudos bei dinaminės charakteristikos patiks dažnam vairuotojui.
„Honda“ projektų vadovas, kuravęs ir naująjį „Civic“ skirtą Europos rinkai, Suehiro Hasshi teigia, jog su šiuo varikliu kompanija pabrėžia „Earth Dream Technology“ filosofiją. Jis priduria, kad efektyvi vidaus degimo jėgainė atitiks aukštus ekologijos reikalavimus bei didžiuojasi, jog naujasis „Civic“ su šiuo varikliu bus smagus automobilis.
Kitas kompanijos atstovas, vadovavęs 1,6 litro i-DTEC variklio projektui teigė, jog ši „Honda“ jėgainė dėl itin aukštų standartų neturės jokios konkurencijos rinkoje. Tetsuya Miyake pabrėžė, kad kitiems automobilių gamintojams šis motoras taps puikiu atskaitos tašku.
Gamintojo nuotr./1,6 litro „Honda“ i-DTEC variklis |
Teigiama, jog naujieji agregatai bus surenkami Svindone, Didžiojoje Britanijoje. Per vieną dieną nuo „Honda“ konvejerių nuriedės po 500 tokių agregatų. Kitaip sakant – po variklį praktiškai kas beveik tris minutes.
Reikia nepamiršti ir fakto, jog naujoji i-DTEC jėgainė bus pati lengviausia savo klasėje – už 2,2 litro agregatą, montuojamą naujuose „Civic“ ji bus net 47 kg lengvesnė. Gamintojas cilindrų sienelių storį sumažino 1 milimetru (iki 8mm). Pabrėžiama, jog esant 1500 aps./min. 1,6 litro motoras turės net 40 procentų mažiau mechaninės trinties nei kiti šios klasės varikliai. Tai, pasak „Honda“ atstovų, leis pasiekti ne tik geresnių efektyvumo rodiklių ar degalų sąnaudų, bet ir pagyvins dyzelinio agregato reakciją.
„Garrett“ firmos turbokompresorius turi kintamos geometrijos sparnuotę. Tai sumažina taip vadinamą „turbo duobę“ bei užtikrina geresnę charakteristiką žemų – vidutinių sūkių diapazone. Teigiama, jog maksimalus turbokompresoriaus generuojamas slėgis oro paėmimo sistemoje sieks iki 1,5 atmosferos.