Naujasis variklis atitiks giežtas Euro 5 ekologines normas, dėl kurių nebebus gaminami „Honda Civic Type-R“ ir „Ford Focus ST“ modeliai.
Rodos pagerėjo visi variklio parametrai. Galia pakilo nuo 109 iki 115 AG, sukimo momentas pakilo visais 30 Nm iki 270. Beje, visas sukimo momentas bus pasiekiamas ten, kur jo reikia – nuo 1700 iki 2700 aps/min.
Tiesa, visi pagerėję skaičiai, deja, nepagreitino automobilio. Ne, mes jo nevadiname lėtu, tačiau iki šimto įsibėgėjantis per 11 sekundžių jis nėra ir labai greitas.
Nors Lietuvoje nėra papildomų apmokestinimų už į aplinką išmetamą kenksmingų dalelių kiekį, šio „Mazda3“ vairuotojai galės jaustis prisidedantys prie kovos su CO2 dujomis. Šis dyzelinis variklis į aplinką išmeta vos 117 g/km šių šiltnamio efektą sukeliančių dujų.
Japonai atnaujino ir su šiuo varikliu „draugaujančią“ pavarų dėžę. Nuo šiol ji turės šešias, ne penkias pavaras. Automatinė greičių dėžė, bent jau kol kas, nebus siūloma.