Jis yra varomas visiškai nauju moderniu 1,6 litro dyzeliniu varikliu, kuris ne tik labai ekonomiškai naudoja degalus ir išskiria mažas emisijas, bet taip pat pasižymi tokiu pat sukimo momentu ir maksimaliu greičiu, kaip ir 2,0 litrų dCi variklis, kurį jis keičia.
Didžiausia šio naujojo variklio galia yra 130 AG, o sukimo momentas siekia net 320 Nm. Jis pasiekimas prie 1750 aps./min. Kitų metų pradžioje rinkoje pasirodys versija su „Nissan" sistema „Stop/Start", kuri padės dar labiau sumažinti CO2 emisijas (iki 119 g/km ribos), o degalų sąnaudas iki 4,5 l/100 km.
„Nissan“ dominuoja rinkoje novatoriško dizaino ir vartotojui naudingų technologijų dėka. Šiuo nauju dyzeliniu varikliu, mes suteikiame savo klientams geriausią iš abiejų pasaulių – mažas emisijas ir dar geresnį vairavimo efektyvumą.
Naujasis „Pure Drive 1.6 dCi Qashqai“ užtikrins mūsų pirmavimą C segmenteTai nepaprastas variklis – daugeliu atžvilgių geriausias savo klasėje. Jis atitinka 2,0 litrų dCi variklio galią, tačiau degalų sąnaudos ir emisijos atitinka ar net yra mažesnės nei mūsų 1,5 l dCi variklio“, – teigia Paulas Willcoxas, vyresnysis „Nissan Europe“ viceprezidentas.
Kartu su automobiliu yra pateikiama daugybė modernių naujų įrangos elementų, įskaitant sistemą „Around View Monitor“ (Aplinkinio vaizdo monitorius), pirmą kartą įdiegtą C segmento automobilyje. Dažniau randama prabangiuose automobiliuose AVM sistema naudoja daugybę mažų kamerų, esančių automobilio išorėje ir leidžiančių apžvelgti aplinką, kad automobilio pastatymas ir manevravimas būtų kiek įmanoma saugesnis. Be šios naujienos, „Qashqai“ ir „Qashqai+2“ bazinėje „Visia" komplektacijoje bus montuojama ir pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu.
„2007 metais pradėjus prekiauti „Qashqai“, šis modelis greitai perrašė C segmento taisyklių knygą, pasiūlydamas naujovių ir originalumo prieš tai buvusioje konservatyvioje rinkoje. SUV išvaizdos ir užtikrinto dinamiško valdymo, didžiulio našumo ir erdvaus vidaus derinys atitiko automobilių pirkėjų poreikius.
Šiek tiek daugiau nei per keturis su puse metų Sanderlando gamykloje, kurioje visą parą dirba trys pamainos, mes pagaminome daugiau nei vieną milijoną „Qashqai" ir septynviečio „Qashqai+2" modelių. Vidutiniškai per dieną mes pagaminame 1200 vienetų", – teigia Guillaume'as Cartier, „Nissan Europe" pardavimų viceprezidentas.
„Naujasis „Pure Drive 1.6 dCi Qashqai“ su modernia „Stop/Start" ir „Around View Monitor" įranga, užtikrins mūsų pirmavimą C segmente“, – pridūrė jis.