„Opel“ stende bus demonstruojama gausybė skirtingų ADAM modelių, įrodančių milžinišką apdailos ir individualių pasirinkimų galimybę. Šie eksponatai parodys lankytojams daug individualių pasirinkimų variantų, kuriuos pirkėjams sukūrė „Opel” dizaineriai ir inžinieriai, įskaitant stilingas lubas, prietaisų skydelio dekoracijas ir spalvingus ratų diskus. Be to, parodos stende sumontuoti interaktyvūs ekranai ir specialūs konfigūratoriai, kurie leis lankytojams patiems susikurti jų norimą unikalų ADAM modelio variantą, atitinkantį jų norus ir lūkesčius.
Pristatydama visiškai naują ADAM modelį, „Opel“ kompanija įžengia į augantį stilingų mažų automobilių segmentą. Beveik 3,7 m ilgio ir 1,72 m pločio (neskaitant veidrodėlių) naujasis „Opel ADAM” yra judrus ir stilingas triduris, puikiai tinkantis miesto poreikiams bei užmiesčio išvykoms. Viduje „Opel ADAM” siūlo keturias sėdimas vietas keleiviams, kurie galės gerėtis atmosfera lyg aukštos klasės automobilyje ir dideliu erdvės pojūčiu, kuris neįprastas tokiame mažame automobilyje.
Išorės ryškus ir veržlus dizainas puikiai dera su beveik neribotomis individualaus stiliaus pasirinkimo galimybėmis, o tai daro kiekvieną automobilį išties unikaliu. Be to, „Opel ADAM“ siūlo daug aukšto lygio technologijų, būdingų tik aukštesnės klasės automobiliams, tokių kaip „IntelliLink” informacinė – pramoginė sistema, kurios pagalba automobilyje galima integruoti išmanųjį telefoną, naudojantį „Android” ar „Apple iOS” operacines sistemas, todėl automobilyje galima naudotis ir kitomis internetinėmis aplikacijomis. Naujos kartos „Park Assist” sistema gali automatiškai pastatyti automobilį į laisvą vietą automobilių aikštelėje, o naujos kartos vairo stiprintuvas turi „City” funkciją, kuri smarkiai sumažina jėgą, reikalingą pasukti vairui, todėl ADAM puikiai valdomas miesto aplinkoje.
„Mes su dideliu nekantrumu laukėme „Opel ADAM” modelio. Jis siūlo nesuskaičiuojamą galybę individualių derinių, modernaus miesto judrumą ir laisvės pojūtį. Jis įkūnija jaunų ne tik amžiumi, bet ir širdimi vairuotojų dvasią”, sako „Opel” koncerno valdybos pirmininko pavaduotojas Thomas Sedranas. „Mes suderinome šią nežabojamą emociją su geriausia vokiška kokybe ir inžinerija. Būtent dėl šios priežasties esame tikri, kad „Opel ADAM” taps tikru hitu ne tik čia, Paryžiuje, bet ir kitur.”
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Opel ADAM“ |
Madingas ADAM puikiai papildys „Opel” mažų automobilių klasės modelių gamą kartu su penkiaduriu „Agila”, kuris yra puikus funkcionalumo ir praktiškumo pavyzdys. ADAM modelis tikisi sulaukti madingų didmiesčių gyventojų, ieškančių automobilio, sugebančio perteikti jų individualybę, dėmesio. Ekspertai prognozuoja, kad tokių pirkėjų gyvenimo stilių atitinkančių ir netelpančių į standartines klases automobilių populiarumas per artimiausius kelerius metus tik didės. „Opel ADAM” kainos bus skelbiamos kartu su užsakymų priėmimų pradžia, vos oficialiai atsidarius Paryžiaus automobilių parodai. Pirmieji „Opel ADAM” klientus pasieks jau kitų metų pradžioje.
Malonu vairuoti mieste ir užmiestyje
„Opel ADAM” pritaikytas ne tik miesto, bet ir užmiesčio keliams, todėl jis siūlomas pasirinktinai su vienu iš trijų ekonomišku varikliu, o jo pakaba sureguliuota atsižvelgiant į dinamišką vairavimo stilių.
ADAM bus siūlomas su vienu iš trijų benzininiu varikliu (1,2 l, 51kW/70 AG, 1,4 l, 64 kW/87 AG ir 1,4 l, 74/100 AG), kurie bus montuojami kartu su 5 laipsnių mechaninėmis greičių dėžėmis ir pasieks maksimalų iki 185 km/h greitį. Visus variklius bus galima užsisakyti su „ecoFLEX” technologija kartu su degalus taupančia „Start/Stop” sistema. Automobilio vidutinės sąnaudos yra 5 l/100 km benzino, o į aplinką išmeta vos 188 g/km anglies dvideginio, tad tai yra ekonomiškas ir ekologiškas miesto automobilis.
Vėliau ADAM pirkėjams bus pasiūlytas naujos kartos nedidelio darbinio tūrio benzininis variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema ir turbina, kuris bus dar ekonomiškesnis ir tuo pat metu dinamiškesnis. Šis variklis bus montuojamas kartu su naujos kartos 6 laipsnių mechanine greičių dėže.
ADAM modelis turi nedidelę 2311 mm ratų bazę, todėl yra judrus ir pasižymi standžia važiuokle. Nedidelė bazė ir palyginus didelis atstumas tarp ratų – 1485 mm priekyje ir 1478 mm gale - suteikia ADAM modeliui didelį stabilumą kelyje.
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./„Opel Adam“ aksesuarai |
Priekinėje ašyje montuojama „McPherson“ pakaba. Galinė pakaba – torsioninė, su skersiniu balkiu. Bus galima užsisakyti nuo 15 iki 18 colių dydžio ratus, o automobiliai, kuriuos pirkėjai užsisakys su 17 arba 18 colių ratais, bus parduodami tik su sportiška pakaba ir sportiškam važiavimui specialiai sureguliuotu vairo stiprintuvu. Sportinę važiuoklę papildomai bus galima užsisakyti ir automobiliams su 16 colių dydžio ratais. ADAM modelyje montuojamas elektrinis vairo stiprintuvas (EPS - „Electrical Power Steering“) turi specialų „CITY“ režimą, kuris aktyvuojamas mygtuko paspaudimu. Tai leidžia dar lengviau sukinėti vairą, pavyzdžiui, manevruojant nedideliu greičiu. Šiuolaikiška naujausios kartos elektroninė stabilumo programa (ESP) kaip standartinė įranga montuojama į visus ADAM modelius ir atlieka dar keletą pagalbinių funkcijų, tokių kaip pagalba važiuojant įkalne („Hill Start Assist“).
ADAM modeliams siūloma antros kartos „Park Assist“ sistema, kuri pati gali surasti automobilio stovėjimui pakankamą erdvę ir pati automatiškai pastatyti automobilį, tik dar labiau sustiprina šio automobilio urbanistinę paskirtį.
Ryški išvaizda, įsimintinas siluetas ir prabangų įspūdį paliekantis interjeras
Naujasis ADAM modelis, madingų mažos klasės automobilių segmente, išsiskiria „Opel“ laurus skinančia dizaino filosofija, pavadinta „skulptūriškas meniškumas ir vokiška precizika“. Skirtingai nuo savo pagrindinių konkurentų, ADAM yra tikrai inovatyvus ir užgožia retro dizainą modernia, drąsia ir originalia išvaizda.
Ryški ir unikali ADAM stogo linija, kuri vizualiai atsiskiria nuo kėbulo, leidžia derinti dvejas skirtingas spalvas. Automobilio pavadinimo ženklas, skirtingai nuo daugumos kitų automobilių, pritvirtintas originaliai, ant galinio statramsčio apatinės dalies, tuo pabrėžiant automobilio unikalumą.
Ant priekinių plačių radiatoriaus aušinimo grotelių žvilgsnį traukia sparno formos chromo juosta su „Opel“ ženklu per vidurį. Pirmą kartą šis sprendimas buvo panaudotas atnaujintuose „Astra“ modeliuose. Automobilio šonai papuošti tipinėmis dabartiniuose „Opel“ modeliuose naudojamomis briaunomis. Šoninių durelių apačioje išraiškinga briauna atrodo lyg peilio ašmenys, o charakteringą nuo automobilio galo besidriekiančią ir durelių rankeną apgaubiančią briauną galima išvysti ir „Astra“ GTC modelyje. Priekiniuose žibintuose sumontuotos sparno formos dienos šviesos (DRL) taip pat yra identiškos toms, kurios naudojamos kituose šiuolaikiniuose „Opel“ modeliuose. Pirmą kartą A klasės automobiliuose tiek priekiniuose tiek ir galiniuose žibintuose naudojama unikali LED technologija, kuri ne tik puikiai atrodo, bet ir taupo energiją.
Gamintojo nuotr./„Opel Adam“ |
ADAM interjeras puikiai atitinka automobilio išorę: stilingas, įkvėptas prabangos atmosferos ir pasižymintis stebėtinai didele tokiam mažam automobiliui erdve. Skulptūriški, harmoningi paviršiai ir grakščios aptakios linijos primena didesniuosius brolius „Astra“, „Meriva“ ir „Insignia“, todėl ADAM modelis įkūnija naujausią „Opel“ modelių stilių, naujausiame ir mažiausiame modelyje. Nauji, tik ADAM modelyje naudojami chronografo stiliumi sukurti ir chromu padailinti prietaisai sukuria sportiško tikslumo įspūdį.
Tiesiog unikalus ir vis kitoks ADAM
Naujasis ADAM Paryžiaus automobilių parodoje žada sulaukti daug dėmesio ne tik dėl savo nepakartojamo dizaino, bet ir dėl begalinės individualaus pasirinkimo įvairovės. Dėl didžiulio kėbulo spalvinės gamos pasirinkimo, įvairių lengvo lydinio ratlankių raštų ir interjero apdailos galimybių, įskaitant ir skirtingas keičiamas vidaus apdailos dekoracijas, įvairius salono apšvietimo variantus ir skirtingus salono lubų komplektus, ADAM tapo nauju asmeniniams poreikiams pritaikytu čempionu „Opel“ modelių gamoje. Taigi, kiekvienas ADAM modelis gali būti unikalus ir nepakartojamas.
Vietoj to, kad siūlytų įprastą komplektacijų hierarchiją, ADAM kūrėjai laužo tradicijas, siūlydami 3 skirtingus išpildymo lygius, vadinamus „nuotaikomis“. Jie – tai pagrindas pirmam individualizacijos lygiui: „ADAM JAM“ yra drąsus ir išskirtinis, rodantis, kad jo savininkas yra madingas ir išsiskiriantis; „ADAM GLAM“ yra elegantiškas ir stilingas, skirtas vartotojams, turintiems rafinuotą skonį; „ADAM SLAM“ yra labai vyriškas, sportiškas ir gebantis orientuotis mieste. Kitame individualizacijos lygmenyje pirkėjai gali rinktis iš dar trijų papildomų įrangos komplektų – dvispalvio „Two Tone“ juodai balto, spalvingo „Twisted“ arba itin ryškaus „Extreme“ – skirtų kiekvienai iš „nuotaikų“. Taigi, „ADAM JAM“, „ADAM SLAM“ ir „ADAM GLAM“ gali dar labiau atitikti kiekvieno pirkėjo lūkesčius ir fantaziją. Renkantis išorės apdailą, pirkėjai gali rinktis iš 12 skirtingų kėbulo spalvų, kurių pavadinimai bus puikiai žinomi kino mylėtojams, nes jie asocijuojasi su žinomais kino filmų pavadinimais: „I'll be Black“, „Papa don't Peach“, „Purple Fiction“, James Blonde“, „Saturday White fever“, „Buzz Lightgreen“ ir pan. Kartu su unikalia kėbulo spalva parduodami ir tokios pat spalvos automobilio rakteliai. Taigi, net kažkur paliktas ADAM savininkui primena, kokį originalų ir nepakartojamą automobilį jis ar ji vairuoja.
Gamintojo nuotr./„Opel Adam“ |
ADAM automobilio stogas gali būti nudažytas tokia pat spalva, kaip ir visas kėbulas. Tačiau siekiant didesnio, kontrastingo efekto, galima rinktis vieną iš trijų skirtingų stogo spalvų, kurios gali būti pritaikytos bet kuriai iš pasirinktos kėbulo spalvos: blizgantis juodas „I'll be Black“, šviesus kreminis „White my Fire“ ir tamsus bei sodrus „Men in Brown“. Dar didesnis išskirtinumas gali būti pasiektas užsisakius vieną iš trijų skirtingų lipdukų komplektų („ADAM JAM Splat“, ADAM GLAM Fly“ ir „ADAM SLAM Stripes“), kurie klijuojami ant veidrodėlių ir kitų kėbulo detalių šonuose ir ant galo.
Iš viso ADAM automobiliams galima pasirinkti vieną iš 31 skirtingų ratlankių raštų ir spalvų, kurių dydis – nuo 15 iki 18 colių. Net po to, kai automobilis jau nupirktas, kai kurie 18 colių ratlankiai gali būti toliau tobulinami: siūlomi skirtingai nudažyti specialūs lipdukai ant ratlankių, kuriuos lengvai gali pritvirtinti pats pirkėjas. Galima rinktis iš didelės gamos atspalvių pagal savo skonį. Nei vienas automobilių gamintojas iki šiol nesiūlė tokios paslaugos.
Unikalus ir naujoviškas interjeras, salono apšvietimas ir apdaila
Automobilio salone taip pat siūloma gausybė individualumą pabrėžiančių puošybos sprendimų, pradedant dekoratyviniais intarpais ant priekinės konsolės ir durelių, kuriuos galima išsirinkti iš tuzino skirtingų spalvų, 6 skirtingų kontrastų ir dviejų skirtingų lubų apšvietimo variantų. Nauji kitokių spalvų konsolės papuošimai gali būti užsakomi atskirai, todėl automobilis gali pastoviai keistis ir prisitaikyti prie kintančio savininko skonio ir nuotaikos arba prie naujo savininko norų. Du iš šių papuošimų gali būti komplektuojami su originaliu LED apšvietimu, kuris sukuria unikalią ir nepakartojamą atmosferą. Tai absoliučiai unikalus pasiūlymas automobilių industrijoje.
Gamintojo nuotr./„Opel Adam“ |
Šis unikalus dizainerių sprendimas gali būti kombinuojamas su išskirtiniu interjero apšvietimu, kuris apšviečia durelėse įrengtas lentynėles, centrinę konsolę ir zoną prie keleivio kojų. Automobilio salono apšvietimo komplekte numatyta galimybė mygtuko paspaudimu pasirinkti vieną iš 7 skirtingų salono apšvietimo spalvų, kuris taip pat padės išskirti jūsų ADAM modelį iš kitų.
Automobilio salono lubas taip pat galima pasirinkti, kad jos atitiktų šeimininko skonį, pradedant gigantišku stoglangiu, kuris pripildo ADAM natūralia šviesa, ir baigiant žvaigždėtą dangų primenančiu apšvietimu, sudarytu iš daugiau kaip 60 LED šviesos diodų. Be to, pirkėjams siūlomi trys skirtingi raštų motyvai, kurie gali būti pavaizduoti ant salono lubų: debesuotas dangus, rudeniniai lapai ir šachmatų stiliaus grafika.
Kūrybiški papildomi paketai ir ypatingi išskirtinumai su „Opel ADAM“
Papildomai prie didžiulio dekoracijų ir spalvų pasirinkimo, siūlomi dar 6 skirtingi paketai, kurie pabrėžia technologinius pasiekimus ir suteikia išskirtines galimybes ADAM modelių savininkams. Tie, kurie nori susikurti kuo sportišką ADAM variantą, gali rinktis „OPC Line“ paketą su agresyviai atrodančiais buferiais ir oro aptaku. Tie, kurie nori geresnio matomumo, gali užsisakyti „Sight & Light“ paketą, kuriame numatytos kelios papildomos funkcijos, tokios kaip lietaus daviklis, automatiškai įjungiantis valytuvus.
Pirkėjai, kurie nori ADAM“modelį geriau paruošti žiemos vairavimo sąlygoms, gali užsisakyti „Winter“ žiemos paketą, kuriame yra šildomos sėdynės priekyje ir šildomas vairaratis – tai dar vienas unikalus privalumas, pirmą kartą siūlomas mažos klasės automobiliuose ir kurį įvertins šiaurinių kraštų vairuotojai.
„IntelliLink“ automobilį paverčia namais ir prikviečia draugų į „Opel ADAM“
„IntelliLink“ - tai naujausia „Opel“ kompanijos pramogų ir informacinė sistema, kuri debiutuoja ADAM modelyje ir padaro jį vienu mobiliausių automobilių rinkoje. „IntelliLink“ sistema siūlo vairuotojams aukšto lygio patogų ir lankstų būdą išnaudoti išmanųjį telefoną automobilyje. „IntelliLink“ sistema leidžia automobilio savininkui susikurti viduje jaukią ir draugišką namų atmosferą, bendrauti su draugais neatsitraukiant nuo vairavimo. Tai leidžia ADAM automobilį padaryti tokį pat jaukų ir nepakartojamą, koks yra išmanusis telefonas ir tai puikiai pateisina „Opel“ kompanijos politiką šio modelio atžvilgiu - „Opel“ koncerno individualumo čempionas. Tačiau „IntelliLink“ sistemos privalumai tuo nesibaigia: sistema puikiai veikia tiek su „Android“, tiek ir su „Apple iOS“ operacinę sistemą turinčiais telefonais.
Gamintojo nuotr./„Opel Adam“ |
„Opel IntelliLink“ sistema perkelia išmaniojo telefono aplinką ir informaciją į didelės raiškos 7 colių skersmens spalvotą lietimui jautrų ekraną automobilio centrinėje konsolėje. Telefoną, MP3 grotuvą, „iPOD“, „iPAD“ ir kitus išmaniuosius įrenginius galima jungti per USB jungtį arba „Bluetooth“ ryšio kanalu. Tokiu būdu ADAM vairuotojas, pavyzdžiui, bet kuriuo metu gali klausytis savo mėgstamos muzikos. Tai reiškia, kad išmanusis telefonas šiuo atveju atlieka kieto disko funkciją ir yra pilnai integruotas į informacinę – pramoginę automobilio sistemą.
„IntelliLink“ naudoja naujausias technologijas ir ja yra lengva naudotis, nes ji veikia intuityviai. Telefonu skambinti galima be numerio rinkimo: vairuotojas gali pasirinkti vardą iš esančių telefone, pasirinkti skambinimo funkciją ir įjungti garsą, kad jis būtų transliuojamas per automobilio garsiakalbius. Individualūs grojaraščiai, nuotraukų galerijos, telefonų knygos, medija ir kiti duomenys gali būti lengvai pasiekiami. Dėl saugumo vaizdo įrašai ir nuotraukos gali būti peržiūrimi tik kai ADAM automobilis stovi.
Pasirinktos aplikacijos, tinkančios „Android“ ir „Apple iOS“ operacinėms sistemoms, gali būti parsiųstos internetu. Pavyzdžiui, galima naudotis specialia, tik ADAM pirkėjams skirta navigacijos aplikacija, kuri siūlys Vakarų ir Rytų Europos žemėlapius. Aplikacija visada lieka telefone, todėl ADAM savininkas ja galės naudotis ne tik vairuodamas savo automobilį, tačiau ir važinėdamas dviračiu ar išėjęs pasivaikščioti.
Dar viena naudinga aplikacija, kuri bus siūloma išskirtinai tik „IntelliLink“ vartotojams, yra „Stitcher“ – pasaulinis „podcast“ interneto radijas, leidžiantis klausytis mėgstamų programų gyvai arba klausytis iš anksto įrašytų radijo laidų. Kai „Stitcher“ yra parsiunčiamas į telefoną, ADAM savininkas gali klausytis daugiau kaip 10 000 radijo stočių ir jų laidų įrašų iš viso pasaulio, naudodamasis tik automobilyje įmontuotu lietimui jautriu ekranu.
Gamintojo nuotr./„Opel FlexFix“ sistema ADAM automobilyje |
Automobilyje sumontuotas AM/FM radijo imtuvas gali būti kombinuojamas su DAB skaitmeniniu radiju, taip praplečiant radijo stočių skaičių. Tiems, kurie savo ADAM automobiliuose nori išskirtinio skambesio, siūloma prabangi ir kokybiška „Infinity“ garso sistema su 8 garsiakalbiais.
Lankstus didmiesčio mobilumas - „Opel ADAM“ su „FlexFix“ dviračių laikikliu
ADAM modelis turi neabejotiną privalumą, kuris daro judėjimą didmiestyje dar išskirtiniu ir lengvesniu nei bet kada anksčiau. „Opel“ stendo „Mondial de l'Automobile“ parodoje lankytojai galės pirmą kartą pamatyti ir išbandyti pilnai integruotą papildomą dviračių laikiklį „FlexFix“. Šis išmanus įtaisas yra naudojamas išskirtinai tik „Opel“ automobiliuose ir suteikia ADAM savininkams išskirtinį mobilumą didmiesčiuose ne tik prie automobilio vairo, bet ir ant dviračio pasostės. ADAM modeliuose sumontuotas „FlexFix“ dviračių laikiklis suteiks pašėlusiam miesto gyvenimo ritmui mažiau streso – galimybę atsipalaiduoti važinėjantis dviračiu. Jis gali būti naudojamas spontaniškai reaguojant į oro sąlygas, norus, eismo sąlygas ir aplinką – laikiklio nereikia specialiai montuoti – jis visada su vairuotoju.
„FlexFix“ dviračių laikiklis yra integruotas į galinį buferį ir yra visada po ranka. Juo lengva naudotis, jis nereikalauja jokių specialių įrankių ar papildomų sistemų. Jeigu jis nenaudojamas, yra beveik nepastebimas – tai lyg nedidelis stalčius galiniame buferyje. „Opel ADAM“ modelyje jis yra rakinamas ir gali gabenti dviratį, sveriantį iki 30 kg, tad galima vežti dviratį varomą elektros. Papildomai užsakomas adapteris suteikia galimybę pritvirtinti dar vieną iki 20 kg svorio dviratį. „FlexFix“ įtaiso lankstumu gali džiaugtis du žmonės.
Gamintojo nuotr./Keturi „Opel ADAM“ |
Dėl žemo slenksčio, dviratį lengva pakrauti ant stabilaus ir labai lengvai naudojamo laikiklio automobilio gale. Tokiu būdu dviračius transportuoti lengva, o vartotojo nugara patiria minimalias apkrovas, palyginus su tais laikikliais, kurie montuojami ant automobilio stogo, kai reikia dviratį pakelti aukštai sau virš galvos. Be to, net jeigu laikiklis yra pilnai pakrautas dviračiais, jį galima palenkti, taip atsiveria galimybė naudotis bagažine – jos dangtis gali pasikelti ar nusileisti nenukėlus dviračių. Be to, šis įtaisas gali būti pritaikomas ir automobiliams su „Park Assist“ sistema, kuri atpažįsta, kai dviračių laikiklis pritvirtintas ir į tai atsižvelgia automatiškai statant automobilį aikštelėje ar ieškant jam reikalingos vietos. Taip automobilis ir dviračiai apsaugomi nuo netikėtų pažeidimų ar įbrėžimų.
„FlexFix“ sistema suteikia galimybę tiems, kas mėgsta važinėtis dviračiais, daryti tai bet kur ir bet kada, ne tik mieste, bet ir užmiestyje. Ši „Opel FlexFix“ sistema jau yra prieinama daugelyje „Opel“ automobilių modelių. „Opel“ vis dar išlieka vieninteliu automobilių gamintoju pasaulyje, siūlančiu tokią pilnai integruotą dviračių laikiklių sistemą, o pritaikius ją ADAM modeliuose, šias sistemas gali naudoti žmonės, pasižymintys pačiais įvairiausiais poreikiais ir gyvenimo būdu.