Dizainas kurtas remiantis naująja Seat dizaino kūrimo filosofija, kuri jau sėkmingai išbandyta su naujuoju Ibiza modeliu. Exeo priekinė dalis naujoviška. Gan dideli, tačiau tinkamai suformuoti žibintai suteikia sportiškumo. Apačioje sumontuotos didelės oro aušinimo grotelės taip pat neliks nepastebėtos. Tačiau visiškai netinkančios priekinės grotelės, kuriose puikuojasi Seat emblema, gadina gan neblogą automobilio vaizdą. Jos tiesiog per mažos tokiam masyviam sedanui. Trumpiau tariant, jos nedera prie bendro automobilio vaizdo.
Iš šono Exeo primena Audi A4 sedaną, o dauguma elementų primena Alfa Romeo 159 - panaši forma, panašios ir linijos. Siauri šoniniai langai suteikia sportiškumo, tačiau neprideda komforto. Gale sėdintiems keleiviams trūksta šviesos. Šeimyniniam sedanui derėtų turėti didelius langus ir daug jaukumo suteikiančios šviesos.
Automobilio galas išpūstas ir neišraiškingas. Akį traukia aukštai iškelti galiniai žibintai, kurie primena montuojamus į Renault Laguna III. Jie matomi gerai ir puikiai dera prie automobilio dizaino. Gal ir atrodo kiek blankiai, tačiau dera. Sportiškumo įspūdį gali sustiprinti du išmetamųjų dujų vamzdžiai. Beje, išpūsta galinė dalis riboja matomumą atgal. Tai nėra pliusas, nes šeimyniniai sedanai turi būti praktiški.
Automobilio dizainą galima apibendrinti taip – veržlus ir prabangus, tačiau nepraktiškas.
Oficialiai pristatytas ir į prekybą naujasis Exeo bus paleistas jau kitąmet. Lietuvoje tai tikriausiai nebus pats laukiamiausias automobilis, tačiau pirkėjų turėtų rasti.