„Autocar“ teigimu, sportinis prancūziškas kupė turės apie 280 AG, kurie „Alpine“ leis konkuruoti su „Alfa Romeo“. Negana to, abiejų modelių kaina turėtų būti panaši.
„Renault“ grupės vadovas, Carlosas Tavaresas britų žurnalui prasitarė, kad jau sukurta apie 70 procentų būsimojo kupė išvaizdos. Jo teigimu, automobilyje bus apstu senesnius „Alpine“ modelius primenančių dizaino fragmentų.
Tikėtina, kad 280 AG į galinius varančiuosius ratus perduos 2,0 litrų benzininis agregatas su turbokompresoriumi, tačiau inžinierių bei rinkodaros komandos vis dar svarsto, ar montuoti automatinę pavarų dėžę su dvigubos sankabos mechanizmu, ar įprastą, 6 laipsnių mechaninę. Kokią transmisiją, jūsų manymų, turėtų gauti toks automobilis?
Visgi, žinant, jog sąlyginai pigiuose „Renault Clio RS“ montuojamos tik automatinės pavarų dėžės, tikėtina, kad tokį agregatą paveldės ir šis „Alpine“ automobilis.
Įdomu tai, kad konkurentą „Alfa Romeo 4C“ automobiliui ruošia ne tik prancūzai, bet ir britai – „Caterham“ kompanija, gaminanti lengvus sportinius automobilius taip pat kurs panašų modelį ant „Renault“ platformos. Tačiau vietoje prancūziško variklio jie naudos „Toyota“ agregatą. Belieka tikėtis, kad šis bus atmosferinis ir savo generuojamą galią į galinius ratus siųs per mechaninę pavarų dėžę.