Naujasis „Škoda“ vidutinės klasės šeimyninis automobilis yra pagamintas ant naujosios „Volkswagen“ grupės MQB platformos, kurią naudoja septintosios kartos „Golf“ bei naujasis „Audi A3“.
Lyginant su ankstesnės kartos „Octavia“ naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis bei 45 mm platesnis, tuo tarpu atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm), suteikiant daugiau vietos gale sėdintiems keleiviams.
Gamintojo nuotr./„Škoda Octavia“ |
Gamintojo teigimu, naujasis jų automobilis pasižymės ir erdvesniu salonu: lubų aukštis padidintas 8 mm, salono plotis ties priekinėmis sėdynėmis padidintas 39 mm, o ties galinėmis – 26 mm. „Škoda“ priduria, jog šis „Octavia“ modelis turės erdviausią savo klasėje interjerą – salono ilgis sieks net 1782 mm. Negana to, 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat pralenks visus konkurentus.
„Octavia“ demonstruoja elegantiškesnius bruožus – dėl dailių kėbulo linijų šis automobilis gali patikti ne tik prabangos, bet ir agresyvių modelių mėgėjams.
Gamintojo nuotr./„Škoda Octavia“ |
Trečiosios kartos „Škoda Octavia“ ateinantį pavasarį debiutuos su plačia aštuonių variklių gama. Teigiama, jog tame tarpe bus 1,4 litro TSI jėgainės su 120 AG, 1,8 litro TSI varikliai su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuos 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartos tik 3,4 litro degalų.
Gamintojas praneša, kad bus galima rinktis tarp mechaninių arba DSG automatinių transmisijų, o negana to, papildomos įrangos sąraše bus ir visų varančiųjų ratų važiuoklė.
Gamintojo nuotr./„Škoda Octavia“ |
RS versijos su 2,0 litrų „turbo“ varikliais debiutuos kitų metų pabaigoje, kai rinkoje bus pristatyti naujosios kartos „Golf GTI“.
Gyvai šį modelį galėsite pamatyti kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.
Gamintojo nuotr./„Škoda Octavia“ |