Septintos kartos „Golf R“ šią savaitę buvo pastebėtas Niurburgringo trasoje. Visas automobilio kėbulas buvo užmaskuotas, siekiant neatskleisti jokių karštojo hečbeko akcentų.
Gamintojo teigimu, šis automobilis bus pats galingiausias serijinis modelis ilgoje „Golf“ istorijoje. Po variklio gaubtu „Volkswagen“ montuos 2,0 litrų TSI variklį su 286 AG bei 380 Nm. Neįvardijami kompanijos darbuotojai atskleidė, jog su tokia galia šis automobilis iki 100 km/h įsibėgės per 5 sekundes bei pasieks maksimalų 250 km/h greitį.
Įspūdingą pagreitį užtikrins ir visų varančiųjų ratų važiuoklė „Haldex 5“, paimta iš naujojo „Golf 4Motion“. „Volkswagen“ tvirtina, kad jų technologija labai efektyviai paskirsto galią į abi varančiąsias ašis. Žinoma, kad centrinis bei galinis diferencialai bus valdomi elektroniniu būdu.
Visgi, didžiausią įspūdį kelia šio „Golf R“ svoris – gamintojas tiki, kad jiems pavyks masę nurėžti iki 1200 kg ribos. Palyginimui, praktiškai analogiškas automobilis „Audi S3“ sveria 1415 kg, tuo tarpu septintos kartos „Golf GTI“ – 1350 kg. Nors ir VW teigia, kad R versijoje bus taikoma pažangi svorio taupymo technologija, atsikratyti 150 kg bei sumontuoti visų varančiųjų ratų važiuoklę – titaninė užduotis.
„Volkswagen“ tvirtina, kad 2,0 litrų variklį bus galima išmaitinti tik su 7 litrais degalų šimtui kilometrų.