Visas automobilio dizainas buvo atnaujintas. Dabar jis priartėjo prie naujausių VW modelių „Golf“, „Phaeton“ ar „Touareg“. Kadangi naudojamas praeitos „Passat“ kartos kėbulas, šoninis siluetas liko nepakitęs.
Svarbiausi pakeitimai – po kėbulu. Tai dešimt skirtingų motorų, iš kurių keli yra visiškai nauji, o keli smarkiai atnaujinti. Galia priklausomai nuo variklio svyruoja nuo 77 kW iki 220 kW.
Pats silpniausias šeimoje 1,6 litro TDI dyzelinis variklis išvysto 77 kW, bet pasiekia 250 Nm sukimo momentą. Benzininis 1,4 TSI variklis bus 90 kW galingumo, o naudojant naujas „BlueMotion“ technologijas vartos vidutiniškai 5,8 l degalų.
Visi 10 variklių bus net 18 proc ekonomiškesni ir žymiai ekologiškesni, palyginti su praeito „Passat“ varikliais. Tai stebėtinas laimėjimas tokio dydžio ir svorio mašinai.
7-osios kartos „VW Passat“ interjeras |
Naujasis „VW Passat“ bus siūlomas trijų skirtingų įrangos lygių – „Trendline“, „Comfortline“ ir „Highline“. Priklausomai nuo jos skirsis ir naujovių kiekis. O naujovių yra – „Dinamic Light Assist“ pagerins kelio apšvietimą, kuris reguliuosis priklausomai nuo važiavimo sąlygų.
Europoje šios kartos „Passat“ prekiauti ketinama nuo šių metų lapkričio, o kainos neturėtų labai pakilti, palyginti su dabar parduodamu modeliu. Beje, atstovams tuštinant sandėliuose laikomus senesnius modelius galima tikėtis neblogų nuolaidų.