Kaip ir dauguma senesnės kartos modelius keičiančių naujokų, naujasis sedanas yra visomis kryptimis didesnis. 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale. Automobilio bazė taip pat išaugo, lygiai penkiais centimetrais. Apsidžiaugs keleiviai – salone jiems beveik 10 cm papildomo ilgio.
Naujas kėbulas bus standesnis, saugesnis. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos sedano stipriosios savybės. 40 kg sumažėjęs naujojo automobilio svoris tai dar pagerins.
Bus siūlomi trys įrangos lygiai, pabrėžiantys skirtingas automobilio savybes: „Sport Line“, „Luxury Line“ ir „Modern Line“. Kiekviename bus naudojamos, pasak BMW, geresnės kokybės medžiagos nei penktos kartos modelyje.
Pirkėjų pasirinkimui – keturi visiškai nauji varikliai su „BMW TwinPower Turbo“ technologija. Vienas iš jų – 328i modifikacijoje naudojamas keturių cilindrų benzininis su turbina (5,9 sek. iki šimto, 245 AG, 350 Nm sukimo momentas). Visi jie bus siūlomi šalia jau pažįstamų dyzelinių ir šešių cilindrų variklių.
335i modifikacija – dovana šešių cilindrų gerbėjams. „Twin Power Turbo“ serijos variklis čia išvysto 306 AG ir pasiekia net 400 Nm sukimo momentą prie vos 1200 aps/min.
Naujojo dyzelinio variklio degalų sąnaudos – 4,1 l/100 km
Pirmą kartą tokio dydžio automobilyje BMW siūlys aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją bus galima rinktis su visais – ir dyzeliniais, ir benzininiais varikliais. Pranešama, kad ji pagerins degalų ekonomijos ir CO2 emisijos rodiklius lyginant su standartine šešių laipsnių mechanine. „Auto Start-Stop“ sistema – standartinės įrangos dalis pasirinkus šią dėžę.
Kalbant apie ekonomiją, „EfficientDynamics“ linijos automobiliai žada būti ypač ekonomiški. Be „Auto Start-Stop“ sistemos, juose bus naudojamos dar daugybė gudrių degalus tausojančių sistemų. „Brake Energy Regeneration“, „Optimum Shift Indicator“, o taip pat – automatiškai atsijungiantis oro kondicionieriaus kompresorius.
Šioje linijoje debiutuoja ir viena visiškai nauja sistema. Tai – „Driving Experience Control“. Dėl jos galėsime rinktis vairavimo režimą iš keturių siūlomų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Paskutiniu režimu dirbantis automobilis iš paskutiniųjų bandys sutaupyti kiekvieną degalų lašą. Tarkime, „320d EfficientDynamics“ modelis su 120 kW dyzeliniu varikliu suvartos vos 4,1 l/100 km kuro, o į aplinką išmes tik 109 g/km CO2 dujų.
Prie didesnio keleivių saugumo prisidės „BMW ConnectedDrive“ sistema, kuri jungia rinkoje jau naudojamas sistemas, tokias kaip „Lane Change Warning System“, „Lane Departure Warning System“. Pirmoji įspės apie aklojoje zonoje važiuojančius automobilius, antroji įspės netyčia išvažiavus iš važiuojamosios juostos.
Bus ir labai laukta duomenų ant priekinio stiklo atvaizdavimo sistema. Ji bus spalvota, o parametrus keisime toje pačioje „ConnectedDrive“ aplinkoje „iDrive“ ratuko pagalba. O štai su „Bluetooth“ automobilis galės prisijungti prie interneto ir pateikti informaciją apie orus, svarbiausias naujienas, parodyti jums el. laiškus ir SMS žinutes. Ne tik parodyti, bet ir garsiai perskaityti.
BMW patvirtino gandus, kad bus gaminamas ir hibridinis trečiosios serijos sedanas. „ActiveHybrid“ modelis debiutuos 2012 metų rudenį.