Konceptas buvo pristatytas jau prieš dvejus metus Detroite, bet, palyginti su serijiniu modeliu, likęs tik pavadinimas. Akivaizdi bendra neseniai išleistų „Focus“ ir „Taurus“ stilistika. Taip pat gamintojai gali pasigirti, kad tai pirmasis automobilis su oro pagalvėmis ant saugos diržų. Palyginti su paskutiniu „Explorer“ modeliu, debiutantas yra 45 kg lengvesnis ir, tikėkimės, taupesnis. Deja, apie degalų sąnaudas iki šiol tylima.
Kol kas amerikiečiai galės pasirinkti vieną iš dviejų variklių: 3,5 l Ti-VCT V6 tipo agregatas išvystys 290 AG (345 Nm), o 2 l ir 4 cilindrų išgirtas „EcoBoost“ variklis turi 237 AG (339 Nm). Standartiškai sukomplektuotas automobilis bus varomas priekiniais ratais, o už papildomą kainą galima užsisakyti visus varomuosius ratus.
Vis dėlto būtų smalsu sužinoti vidutines degalų sąnaudas, ypač „EcoBoost“ variklio.