Rašoma, jog dabartinės kartos „Ford Focus“ turėtų pasitraukti su trenksmu. Griausmą turėtų sukelti „Clubsport“ versija, kurioje iš 2,5 l 5 cilindrų motoro su turbina turėtų būti išspausta 350 AG galia, sumontuotos itin lengvos sėdynės, pažeminta ir pakietinta pakaba bei sumontuotos puikų sukibimą užtikrinančios padangos. 100 km/val. greitis tokiu automobiliu turėtų būti pasiekiamas greičiau nei per 5 sek.
Visai neseniai pristatytos naujosios „Ford Focus“ kartos RS versija, „Auto Express“ tvirtinimu, jau kuriama ir bus visiškai kitokia nei dabartinė. Priekinius ratus joje varys 2,0 l „Ecoboost“ 4 cilindrų variklis, o galinius – elektros motoras. 100 km/val. greitis pasiekiamas per 5 sek.
Įdomu tai, kad naujasis „Ford Focus RS“, „Auto Express“ teigimu, naudos tą pačią hibridinę platformą, kokia buvo sumontuota sausio pradžioje pristatytoje „Peugeot SR1“ koncepcijoje. Ši ekologiška ir sportiška sistema, tvirtinama, bendras abiejų kompanijų specialistų darbo rezultatas.
Naujasis „Ford Focus RS“ turėtų pasirodyti tik po trejų metų. Nekantrūs pirkėjai maždaug po pusantrų metų greičiausiai jau turės galimybę įsigyti naujos kartos „Ford Focus ST“ su 2,0 l 240 AG „Ecoboost“ varikliu.
Nuotraukoje – dabartinis „Ford Focus RS“.
2010 02 04
Naujasis „Ford Focus RS“ bus hibridas?
„Auto Express“ teigimu, naujosios kartos „Ford Focus“ modelio RS versija bus hibridinis automobilis. Prieš tai, tvirtinama, dar turėtų būti pristatyta itin galinga dabartinio „Focus“ versija „Clubsport“.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą