Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 09 25

Naujasis „Golf“ – „Volkswagen“ stendo Paryžiuje „vinis“

Beveik visas šių metų Paryžiaus autosalono parodoje esantis „Volkswagen“ paviljonas skirtas naujojo, jau septintosios kartos „Golf“ pristatymui.
Septintos kartos „Volkswagen Golf“
Septintos kartos „Volkswagen Golf“ / Gamintojo nuotr.

Jis pavadintas „Volkswagen Hyperdrive” ir tiesiog tviska gausybe ekranų, vaizdo projektorių bei interaktyvių multiterpės informacinių priemonių. Be visos elektronikos gausos paviljone bus pademonstruoti įvairios komplektacijos septintosios kartos „Golf“, įvairios „Up!“, „Beetle“, CC modifikacijos ir keli „R-Line“ modeliai.

Pats paviljonas sudarytas iš kelių dalių. Pirmoji pavadinta „Onething” ir apipavidalinta to paties pavadinimo Volkswagen reklaminės kampanijos motyvais. Antroji – „Excitement Zone”. Joje rodomas pompastiškas filmas apie septintosios kartos „Volkswagen Golf“. Trečiojoje – „Feature Lab” – demonstruojami tikri automobiliai, interaktyvūs modeliai, vyksta įvairios prezentacijos. Paskutiniojoje – „Innovation Cell” – demonstruojamos techninės inovacijos, supažindinama su naujomis technologijomis, atskleidžiama, kas šiuo metu tyrinėjama Volkswagen mokslinių tyrimų laboratorijose.

Pati „Volkswagen“ paviljono architektūra atkartoja ryškiausius naujojo „Golf“ dizaino elementus – tornado liniją, įdomiai atrodantį degalų bako dangtelį ir akį traukiančius priekinį bei galinį statramsčius.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos