Pirmasis „Jazz" pasirodė dar 2001 metais ir senasis žemynas juo tiesiog susižavėjo. 30 procentų „Honda" pardavimų sudarė būtent šis automobilis, o apklausos Didžiojoje Britanijoje parodė, jog jis yra labiausiai mėgiamas šios kompanijos gaminys po sportiškojo S2000. Užjūrio rinkose žinomas kaip „Honda Fit", modelis laimėjo Japonijos bei Pietų Afrikos metų automobilio titulus.
2008 m. įpėdinis žada būti dar geresnis, tuo pačiu išlaikydamas ir tai, kas senajame modelyje buvo patikrinta laiko ir pirkėjų. Naujajame „Jazz" bus vėl ypač paprasta sulankstyti sėdynes, automobilio grindys taipogi bus išimamos, siekiant palengvinti didelių daiktų pervežimą. Netgi degalų bakas įtaisytas automobilio centre vien tam, kad būtų išgaunama kuo daugiau talpos salone.
Tie, kas mašiną vertina pirmiausiai pagal tai, ką mato po variklio dangčiu, ten ras 1,2 l arba 1,4 l darbo tūrio variklius, išvystančius atitinkamai 90 ir 100 AJ, ko pilnai pakanka praktiškam šeimos automobiliui. Juolab, kad galingesniojo „i-VTEC" motoro benzino sąnaudos tesieks 5.3 litro 100 km kelio.
Pavaras naujųjų „Honda Jazz" savininkai perjunginės naudodami svirteles už vairo, kas iki šiol paprastai buvo sutinkama tik brangiuose sportiniuose automobiliuose. Negana to, speciali sistema vairuotoją informuos, kada geriausia perjungti aukštesnį bėgį, taip padėdama efektyviai taupyti degalus. 2009 m. „Honda" žada pristatyti ir hibridinę versiją.
Oficialus pristatymas įvyks spalio mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje. O bazinė „Jazz" kaina turėtų siekti 10 000 svarų sterlingų (maždaug 44 000 litų).
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą