Automobilio pirkėjai galės rinkti vieną iš keturių siūlomų variklių, tarp kurių yra ir visiškai naujas 1,1 darbinio tūrio dyzelinis variklis. Vokietijoje veikiančiame „Hyundai“ dyzelinių variklių tobulinimo centre sukurtas variklis „U-II“ yra trijų cilindrų, 75 AG galios ir į atmosferą išmeta vos 84 gramus anglies dvideginio 100 kilometrų kelio. Variklis papildo koncerno „Blue Drivetechnologies“ variklių liniją, kuriai priskiriamas ir kitas modernizuotas 1,4 litro „U-II“, generuojantis 90 AG ir į atmosferą išmetantis 96 gramus anglies dvideginio. Šis variklis taip pat bus siūlomas i20 pirkėjams.
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Hyundai i20“ |
Skulptūriškas, glotniomis tekančio vandens linijomis išsiskiriantis naujojo i20 dizainas atpažįstamas didesniuose koncerno modeliuose. Mažylis turi visiems naujiems „Hyundai“ būdingas korio akutės formos groteles ir naujos formos priekinius žibintus. Automobilio siluetas tapo šiuolaikiškesnis ir dinamiškesnis, galinė dalis įgavo skulptūriškas formas, išvaizdą pagerino ir naujo dizaino ratai.
Mažylio matmenys iš esmės nesikeitė, jis tik truputį ištįso – 55 milimetrais. Iki 4 metrų dabar jam betrūksta vos pusės centimetro.
„i20 Europoje buvo populiarus nuo pat savo debiuto 2009 metais. Pirkėjai įvertino jo praktiškumą, efektyvumą, kokybę ir puikų kainos ir vertės santykį. Tikimės, kad naujieji varikliai, brandesnė ir elegantiškesnė išvaizda patiks dar platesnei pirkėjų auditorijai, įskaitant ir jaunimą. Rinkoje geriausiai vertinama penkerių metų garantija be apribojimų yra papildomas, bet labai svarbus argumentas renkantis“, – sakė „Hyundai Motor Europe“ vyresnysis viceprezidentas Allanas Rushforthas.
Kaip ir visiems kitiems Europoje parduodamiems „Hyundai“ modeliams, i20 suteikiama „Five Year Triple Care“ garantijų paketas, kurį sudaro gedimų šalinimo garantija be apribojimų, pagalbos kelyje užtikrinimas ir techninė patikra penkerių metų laikotarpiui.