Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 07 14

Naujasis „Hyundai i40” atvyksta į Vilnių

Priešserijinės gamybos naujasis „Hyundai i40“, kurio pasaulinė premjera įvyko šių metų kovą Ženevos automobilių parodoje, į Vilnių atvyksta trumpam . Potencialūs klientai su juo susipažinti galės „Inchcape Motors“ salone, o pirmuosius automobilius bus galima įsigyti rudenį.
Naujasis „Hyundai i40” atvyksta į Vilnių
Naujasis „Hyundai i40” atvyksta į Vilnių / Gamintojo nuotr.

Didžiausios Lietuvoje automobilių prekybos  bendrovės „Inchcape Motors” salone priešserijinės gamybos„Hyundai i40“ universalas bus eksponuojamas tik liepos 22-25 dienomis

„Daugelis rinkos analitikų prognozuoja, kad „i40“ taps vienu populiariausių savo klasės modelių. Iš tiesų, tai racionalaus pirkėjo pasirinkimas, nes čia kokybė, technologijos, patikimumas ir įrangos gausa dera su palyginti nedidele kaina“, – sako Donatas Stanionis, „Inchcape Motors“ vadovas.

D segmento „Hyundai i40” buvo sukurtas Europoje ir skirtas Europos rinkai.

Ekonomiškas

D.Stanionis teigia, kad „Hyundai i40“ naujausi technologiniai sprendimai ir šiuolaikiniai varikliai bei transmisija lemia, kad šis automobilis yra itin taupus – savo klasėje sunaudoja mažiausiai degalų.

Pavyzdžiui, „Hyundai i40“ su 1,7 litro 115 AG dyzeliniu varikliu ir „Blue Drive“ technologijomis 100 kilometrų suvartoja tik 4,3 litrų dyzelino. Be to, tai itin draugiškas aplinkai automobilis – į atmosferą išmeta vos 113 g anglies dvideginio kilometrui kelio.

Taupiuosiuose „Blue Drive“ modeliuose su mechanine pavarų dėže panaudota naujausia ISG (Idle Stop and Go) technologija, kuri apsaugo variklį nuo bereikalingo darbo veikiant tuščiąją eiga, automatiškai jį išjungdama, pavyzdžiui, automobiliui sustojus spūstyje ar prie šviesoforo.

Visi naujieji „i40“ modeliai bus siūlomi su vienu iš keturių pasirenkamų „Euro 5“ standartus atitinkančių variklių: dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais. Šių variklių galios diapazonas nuo 115 iki 177 AG. Su jais galima rinktis mechaninę arba automatinę pavarų dėžę.

„Hyundai“ naujasis keturių cilindrų 2 litrų GDI (tiesioginio įpurškimo) variklis, pavadintas „Nu“, debiutuoja kartu su „i40“.

Šis 1,999 cm3 darbinio tūrio agregatas generuoja 177 AG ir 213 niutonmetrų sukimo momentą, užtikrindamas  dinamišką, tačiau palyginti taupų važiavimą. 

„Hyundai i40“ su šiuo varikliu ir šešių laipsnių pavarų dėže pasiekia 100 km/h greitį per 9,7 sekundės, o 100 kilometrų suvartoja 6,8 litrų degalų (kombinuotuoju ciklu), tuo tarpu į atmosferą išmetamo CO2 kiekis siekia vos 159 g/km.

Saugus

„Hyundai i40“ modelis aprūpintas pačiomis naujausiomis aktyviojo ir pasyviojo saugumo technologijomis, užtikrinančiomis maksimalią apsaugą juo važiuojantiems asmenims. Kuriant saugumo užtikrinimo įrangą, buvo siekiama aukščiausio 5 žvaigždučių įvertinimo „Euro NCAP” testuose.

„i40” modeliuose yra keturios poros oro pagalvių priekyje ir šonuose bei oro pagalvė vairuotojo keliams – iš viso jų yra 9. Stabilų važiavimą užtikrina elektroninio stabilumo valdymo sistemos ESC ir VSM. Automobilyje įrengti stabdžiai su antiblokavimo sistema ir elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema, avarinis stabdžių stiprintuvas ir signalas, perspėjantis iš paskos važiuojančius vairuotojus apie avarinį stabdymą.

Stilingas ir patogus

„Hyundai i40“ automobilis pasižymi stilingu šiuolaikišku dizainu.  Pirkėjams  bus pasiūlyti du įrangos lygiai: „Comfort“ ir „Style“.  Naujausia įranga ir pažangūs techniniai sprendimai leis vairuotojui sutelkti dėmesį į svarbiausią dalyką – vairavimą.

„Hyundai i40“ vairuotojui sukurta patogi vieta, iš kurios puikiai matomas kelias, o keleiviams – patogus ir saugus salonas.

Komfortą taip pat padidina šildomas vairas, elektra reguliuojamas vairuotojo krėslas su atrama juosmeniui, šildomos galinės sėdynės, sumanioji automobilio pastatymo pagalbos sistema,  važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema ir kiti elementai.

Papildomai bus galima užsisakyti panoraminį stogą, odinę salono apdailą ir navigacijos sistemą su „Infinity Premium“ garso sistema.

Automobilio parkavimą siaurose vietose palengvina atbulinės eigos kamera ir parkavimo jutikliai, esantys automobilio priekyje ir gale.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?