Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2008 08 20

Naujasis kelių monstras RS6

426 kW (580 AG) ir 650 Nm sukimo momentas su Bi-turbo V10 varikliu ir nuolatine keturių ratų pavara quattro. Šis, naujasis, Audi RS 6 automobilis neturi lygių.
Audi RS 6 sedanas
Audi RS 6 sedanas

Įkandin RS 6 Avant, Audi pristato ir sedaną. Dėl savo puikių charakteristikų ir jaudinančio dinamiškumo, jis važiuoja kaip superautomobilis.

Naujojo Audi RS 6 variklis yra modernios technologijos kūrinys. 4,991 kubinių centimetrų V10 variklyje yra pritaikyta daug pažangiausių Audi technologijų - tiesioginis kuro įpurškimas FSI, sauso karterio tepimo sistema ir du turbokompresoriai. Pakeldami slėgį iki 1,6 bar, jie sukuria vienodą, galingą trauką ir neprilygstamą galios diapazoną: maksimalus 650 Nm sukimo momentas pasiekiamas, esant nuo 1500 iki 6250 aps./min., tai yra užtikrinama beveik visame sūkių diapazone. Didžiausią 426 kW (580 AG) galią variklis išvysto nuo 6250 aps./min. iki 6700 aps./min.

Audi RS 6 galios-svorio santykis yra 3,4 kg/AG, tai tikro superautomobilio charakteristikos. Automobilis šaute šauna iš vietos ir 100 km/val. pasiekia per 4,5 sekundės, iki elektroniniu būdu ribojamo maksimalaus 250 km/val. greičio, kuris pasirinktinai gali būti padidintas iki 280 km/val. Paspaudus greičio pedalą, V10 reaguoja akimirksniu, greitėja spontaniškai ir labai sklandžiai, lydimas galingo riaumojimo.

Moderniausia preciziška pakaba

Technologijos, sudėtos į Audi RS 6 pakabą, užtikrina nepaprastus potyrius važiuojant. Ant priekinės ašies kiekvienam ratui yra įrengtos keturios lengvo aliumininio pakabos svirtys, jų charakteristikos pritaikytos specialiai sportiniam automobiliui. Nuo greičio priklausomo vairo stiprintuvo perdavimo santykis buvo specialiai pritaikytas, dabar jis tiesioginis, 12,5:1. Galinės pakabos kinematika taip pat buvo pakeista.

Inžinieriai konstruktoriai pritaikė išskirtinę amortizavimo technologiją. Dinaminė važiavimo kontrolė DRC grynai mechaninėmis priemonėmis sumažina išilginį ir šoninį supimą. Hidraulinės linijos ir vožtuvai jungia įstrižai vienas prieš kitą esančius amortizatorius. Posūkyje skysčio srautas į suspaustą priekinio išorinio rato amortizatorių padidėja, užtikrindamas tvirtesnę atramą ir sumažindamas šoninį supimą. Derinyje su sportine pakaba, DRC siūlo trijų amortizavimo tipų - sportinio, dinaminio ir komfortiško - pasirinkimą, įjungiamą per MMI.

Elektroninė stabilizavimo sistema ESP siūlo maksimalų vairavimo malonumą, nerizikuodama saugumu. Pakankamai aukštas šios sistemos įsijungimo slenkstis skatina dinaminį vairavimo stilių. Galima įjungti jos sportinį režimą, arba išjungti visiškai.

Audi RS 6 pasirodys rinkoje 2008 metų spalio viduryje. Vokietijoje pradinė kaina su PVM yra 105 550 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos