Mat, austrai sumontavo priekinį bei šoninius langus, todėl kiekvieną kartą norint pasivažinėti nereikės mautis pošalmio bei užsidėti šalmo – visi vabzdžiai atsitrenks į priekinį langą.
Visgi, tokie patobulinimai šiam automobiliui iš pirmo žvilgsnio netinka – stiklai yra pernelyg aukšti, o priekinis langas – pakankamai status. Šis automobilis neturi stogo, tačiau tikėtina, kad pasiekus tam tikrą greitį į saloną neprilis. KTM neatskleidžia, ar „X-Bow GT“ pasižymi tokias savybe.
Gamintojo nuotr./„KTM X-Bow GT“ |
Negana to, gamintojas tvirtina, jog visi sumontuoti stiklai, pagal specialų užsakymą, bus šildomi.
GT versija yra pagaminta ant „KTM X-Bow R“ platformos, todėl naudoja tuos pačius „Audi“ agregatus. Galinius varančiuosius ratus suks 2,0 litrų, keturių cilindrų jėgainė su 285 AG bei 420 Nm.
Daugiau informacijos apie naująjį GT austrai pateiks Ženevos automobilių parodoje.
Gamintojo nuotr./„KTM X-Bow GT“ |