Vos šių metų sausio mėnesį pristatytą, bet į serijinę gamybą dar nepatekusį SLK kabrioletą „Brabus“ meistrų rankos pakeitė ne tik iš išorės. Dinamiškumas – viena iš šios firmos specialistų mėgstamų sričių, taigi, natūralu, jog „SLK 200 BlueEFFICIENCY“ su jų siūlomu paketu bus 26 AG bei 30 Nm galingesnis už bazinį tokį modelį.
„Brabus“ taip pat siūlo dvi skirtingas „SLK 250 BlueEFFICIENCY“ versijas: pirmoji – su 230 AG (vietoje standartinių 204 AG) varikliu, antroji – su 240 AG bei 370 Nm. Pastarasis modelis iš vietos iki 100 km/h įsibėgės per 6,2 sekundės, o jo spidometro rodyklė nustos kilti ties 248 km/h padala.
Tie, kuriems labiau patinka žemesnis duslintuvo tonas, gali užsisakyti specialią iš nerūdijančio plieno pagamintą išmetimo sistemą. „Brabus“ taip pat sumontavo 30 mm žemesnę pakabą bei stipresnius stabdžius.
„Mercedes-Benz“ automobilių tobulinimu besispecializuojanti kompanija nepamiršo skirti šiek tiek dėmesio ir naujojo SLK aerodinamikai. Šį paketą sudaro ne tik nestandartiniai buferiai, bet ir šiokią tokią prispaudimo jėgą generuojančios detalės: priekinis pažeminimas, galinis difuzorius bei ant bagažinės sumontuotas spoileris.
Būsimi tokių modelių vairuotojai gali išsirinkti ratlankius iš gana plačios gamos: nuo 17 iki 20 colių skersmens. Didesni ratlankiai bus apauti „Continental“, „Pirelli“ arba „YOKOHAMA“ padangomis.
Savaime suprantama, jog „Brabus“ nepamiršo ir automobilio salono. Specialus odos apsiuvimas ir pedalai iš aliuminio bei nerūdijančio plieno suteikia SLK interjerui savitumo.
Informacijos apie šio paketo kainą kol kas nėra, tačiau iš pradžių reikėtų sulaukti daugiau žinių ne iš „Brabus“, o iš „Mercedes-Benz“.