Kaip ir kito „Porsche“ modelio 911, naujojo „Boxster“ pakeitimai – evoliucija, ne revoliucija. Ir, kaip ir praeitame modelyje, esmė slypi iškart už vairuotojo ir keleivio sėdynių. Ten bus montuojami jo varikliai.
Pradėkime nuo mažiausio. 2,7 litro šešių cilindrų opozicinis variklis turės tiesioginį degalų įpurškimą ir dešimčia arklio galių daugiau už senąjį – 265 AG. Šis modelis vadinsis tiesiog „Boxster“ ir iki 100 km/h įsibėgės per 5,4 s.
Galingesnė modifikacija su raidele S turės 3,4 litro variklį, išvystantį 315 AG – penkiais daugiau nei modelis, kurį jis keičia. „Boxster S“ dinaminiai parametrai – 4,7 sek. iki 100 km/val.
Naujasis „Boxster“ yra lengvesnis, galingesnis ir greitesnis
Tiesa, šie dinaminiai parametrai – „Boxster“ per 5,4 sek., „Boxster S“ per 4,7 sek. – matuoti automobiliams su „Porsche“ dviejų sankabų automatine PDK dėže. Mėgstantiems pavaras perjunginėti ranka, vokiečiai siūlo šešių pavarų mechanines dėžes. Deja, naujosios 911 pristatytos septynių pavarų mechaninės „Boxster“ pirkėjams nesiūlo.
Kaip ir praeitos kartos modelyje, „Porsche“ siūlys „Sport Chrono“ paketą, kuris pagerins valdomumą ir pridės tokių gėrių kaip aktyvias transmisijos jungtis ir „Porsche Torque Vectoring“ stabilumo sistemą, kuri veiks kartu su mechaniniu blokuotu diferencialu.
Na, o kalbant apie automobilio dizainą – reikia konstatuoti, kad jis yra vykęs. Mažas rodsteris atrodo dinamiškai, lengvai. Mūsų redakcija vieningai pritaria – tai gražiausias „Boxster“ modelis. Gera žinia – jis visas pagamintas iš aliuminio. Dėl to valdyti jį bus lengviau, o degalų sąnaudos mažesnės.