Nors dauguma naujų modelių šiais laikais būna sunkesni už tuos, kuriuos keičia, antros kartos „Porsche Cayenne“ šiuo atveju bus išimtis – skelbiama, kad visureigis svers 180 kg mažiau nei pirmosios kartos atstovas.
Svoris buvo sumažintas supaprastinus transmisiją, kurioje nebebus specialiai bekelei skirto pavarų dėžės rėžimo, bei plačiau naudojant aliuminį – iš jo dabar pagamintas variklio dangtis, ašys ir durelės.
Nors naujasis „Porsche Cayenne“ yra lengvesnis už pirmtaką, visureigis nesumažėjo – jis yra 48 mm ilgesnis bei turi 40 mm didesnę ratų bazę, dėl ko važiuojantys automobiliu turėtų džiaugtis didesne salono erdve.
Pirkėjai galės rinktis iš trijų benzininių variklių: 3,6 V6 300 AG baziniame modelyje, 4,8 l V8 395 AG S variante bei 4,8 V8 493 AG motoro su turbokompresoriumi „Turbo“ modifikacijoje. Taip pat bus siūlomas ir 3,0 l V6 240 AG dyzelinis agregatas, 100 km kelio sunaudojantis tik 7,4 l kuro.
Pirmą kartą „Porsche Cayenne“ pasirodys ir hibrido pavidalu. Jame galios grandinę sudarys kompresoriumi papildytas 3,0 l V6 benzininis variklis ir elektros motoras. Bendra mašinos galia – 375 AG, o maksimalus sukimo momentas – 579 Nm. Vidutinės tokio visureigio kuro sąnaudos – 8,2 l/100 km kelio.
Gegužės pabaigoje salonuose pasirodysiantis naujasis „Porsche Cayenne“ Jungtinėje Karalystėje kainuos nuo 41 404 svarų sterlingų (apie 162 630 litų). Hibrdinės versijos kaina prasidės nuo 57 610 svarų sterlingų (apie 226 286 litų), o galingiausios „Turbo“ – nuo 81 589 svarų sterlingų (apie 320 473 litų).
Primename, kad prieš dvi savaites buvo pristatytas ta pačia platforma paremtas naujasis antrosios kartos „Volkswagen Touareg“.
2010 02 25
Naujasis „Porsche Cayenne“ – lengvesnis ir ekonomiškesnis
Po ilgai trukusio laukimo, šiandien „Porsche“ pagaliau išplatino informaciją apie naujos kartos „Cayenne“ visureigį. Lyginant su pirmtaku, automobilis tapo lengvesnis ir ekonomiškesnis. Be to, pasiūlyta jo hibridinė versija.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą