Šiais laikais nauji ir prabangūs automobiliai kartais primena tikrus kosminius laivus, naujasis „Range Rover“ – ne išimtis. Naujasis karališkas visureigis charakterio nepakeitė, tik jį patobulino. Automobilis „Range Rover“ dėl elektroninių sistemų, naujo kėbulo bei kitų naujų technologijų tapo kur kas prabangesnis bei geriau kontroliuojamas važiuojant bekele.
Trečiosios kartos „Range Rover“ buvo sunkioji „ložė“, kuri svėrė dvi su puse tonos ir galėjo pravažiuoti beveik visur. Tačiau naujos kartos visureigis yra pirmasis pasaulyje padidinto pravažumo automobilis, kurio konstrukcijos pagrindas – vientiso tipo aliuminio karkasas, kuris yra 39 proc. lengvesnis nei pirmtako plieninis karkasas. Tai lemia, kad naujasis visureigis net 420 kg lengvesnis.
Unikalus kėbulas padėjo pagerinti ne tik dinamines savybes, bet ir sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 išmetimo į atmosferą emisiją. Klientams Lietuvoje pasiūlyta visa „Range Rover“ variklių gama – dyzeliniai 3,0 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų TDV6, 4,4 litrų, aštuonių cilindrų SDV8 ir 5,0 l darbinio tūrio V8 su turbokompresoriumi. Mažesnysis dyzelinis variklis generuoja 260 AG, didesnysis – 340 AG, o benzininis variklis – net 510 AG. Visureigis iki 100 km/h įsibėgėja per 5,4 sek.
Taigi skelbti naująjį „Range Rover“ karaliumi tikrai galima, nes šis technikos stebuklas yra tikras džipas. Tik įdomu, kokį atsaką paruoš vokiškų automobilių kompanijos? Ar gali būti, kad būtent šis modelis atvėrė naują erą visureigiams? Norint nukonkuruoti šį automobilį, vokiečiams teks labai stipriai paplušėti – naująjį „Range Rover“ galima pavadinti bekelei skirtu „Rolls-Royce“.