„Axel Springer Group” priklausantis savaitinis „BILD am SONNTAG” – Vokietijoje labiausiai perkamas sekmadienio leidinys, ir populiariausias pasaulyje specializuotas automobilių žurnalas „AutoBILD” įvardino naująjį „Clio” kaip geriausią mažą automobilį. „AutoBILD” leidžiamas ne tik Vakarų Europos šalyse, tačiau turi ir vietinius analogus Rytų Europoje bei Azijoje. Bendras skaitytojų ratas siekia maždaug 73 mln. automobilių entuziastų, kurie buvo pakviesti balsuoti už savo mėgstamiausią modelį.
Šis apdovanojimas pradėtas teikti prieš 37 metus, šiais metais „Auksinio vairo“ apdovanojimas (angl. „Gold Steering Wheel Awards“) pritraukė 44 dalyvius šešiose kategorijose. Vienatūrių ir kupė/kabrioletų klasėje nugalėtojus lėmė tik skaitytojai. Kitose keturiose kategorijose galutinis balsas už penkis finalistus buvo atiduodamas po sudėtingų bandymų kelyje, kuriuos Italijoje įsikūrusiame Balocco testų centre atliko komisijos nariai.
Bandymuose dalyvavo tokie įžymus vairuotojai kaip Mattias Ekströmas, Hans-Joachimas Stuckas, Walteris Röhrlis, Christina Surer ir Vanina Ickx. Jiems kompaniją palaikė vyriausieji Europos „AutoBILD” grupės redaktoriai ir pasaulio sporto bei verslo įžymybės, tokios kaip Franzas Beckenbaueris ir Borisas Beckeris.
„Renault” jau dešimtą kartą apdovanojama „Auksiniu vairu”
Gamintojo nuotr./Naujasis „Renault Clio“ |
Pirmą kartą „Auksinio vairo” apdovanojimas buvo įsteigtas 1976 metais. Nuo to laiko „Renault” pelnė dešimt šių apdovanojimų – tai yra vienas iš sėkmingiausių rezultatų tarp visų gamintojų. Anksčiau apdovanojimus pelnė šie modeliai: „Fuego Coupé” (1980 metais), kompaktinis „Renault 9” (1981 metais), „Renault 25” aukštos klasės sedanas (1984 metais), „Clio” (1990 metais), antros, trečios ir ketvirtos kartos „Espace” (1991, 1997 ir 2002 metais), kompaktinis „Renault 19” (1992 metais), kompaktinis „Scénic MPV” (2009 metais), o dabar – ir naujasis „Clio” (2012 metais).
Priežastys naujojo „Clio” pagyroms
Skaitytojų ir specialistų balsavimas atspindi teigiamą naujojo „Renault” dizaino įvertinimą. Naujasis „Clio” yra pirmasis modelis, pasižymintis naujojo „Renault” dizaino savybėmis, iš kurių labiausiai išsiskiria ryškioje vietoje esantis logotipas bei patrauklios ir rafinuotos kėbulo linijos.
Naujasis „Clio” yra dar patrauklesnis, nes maži naujosios serijos varikliai sunaudoja iki 20 proc. mažiau degalų nei jų pirmtakai. Pats efektyviausias variklis turint galvoje žemą CO2 emisiją yra turbokompresorinis benzininis „ENERGY TCe 90”, kurio degalų sąnaudos siekia 4,3 l/100km, o CO2 emisija – 99 g/km .
Po variklio dangčiu turėdamas dyzelinį „ENERGY dCi 90 eco²”, naujasis „Clio” pasiekė naują savo klasės degalų sąnaudų rekordą – vos 3,2 l/100km, o CO2 emisijos siekia 83g CO2/km. Šie rodikliai panašūs į kur kas brangesnių hibridinių automobilių rodmenis.
Gamintojo nuotr./Naujasis „Renault Clio“ |
Naujojo „Clio” važiuoklę galima vadinti pavyzdžiu visam segmentui – kokybę užtikrina jos architektūra, pakaba, praplėsta ratų bazė ir platesnė ašis. „Clio“ modelis buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis „EuroNCAP” reitinge, jo pasyvaus saugumo rezultatas buvo puikus, o tarp miesto automobilių „Clio” turi patį geriausią rezultatą trijuose iš keturių į bendrą rezultatą įskaičiuojamų aspektų.
Tarp kitų patrauklių naujojo „Clio” savybių yra integruota multimedijos sistema, kuri yra pavyzdys visiems segmento automobiliams. „MEDIA NAV” sistema turi septynių colių (18 cm) lietimui jautrų ekraną ir yra standartinės įrangos dalis 80-yje proc. modelio versijų. Ją taip pat sudaro 4x20 vatų audio sistema su „Bass Reflex System” bei įvairiomis jungtimis („Bluetooth”, USB) – visa tai leidžia mėgautis nešiojamuosiuose prietaisuose laikoma muzika.