„Mercedes-Benz“ tvirtina, kad naujasis sedanas, nors ir nedemonstruos radikalių pokyčių nuo savo pirmtako, tačiau bus geriau įrengtas, patogesnis bei komfortiškesnis.
Išplatintose nuotraukose kai kurios salono detalės vis dar slepiamos – mat, gamintojas parinko įdomų apšvietimą, paryškindamas tik svarbiausius vidaus elementus. Puikiai matoma banguota linija, einanti per visą prietaisų skydą bei jungianti abi priekines dureles.
Gamintojo nuotr./S klasės „Mercedes-Benz“ |
Gamintojo teigimu, inžinieriai smarkiai patobulino pramoginę sistemą. Programos kodas yra toks ilgas, kad jam užrašyti prireiktų 30 mln. eilučių. Pasak vokiečių, centre sumontuotas lietimui jautrus ekranas bus valdomas galingo „Intel Atom“ procesoriaus pagalba bei turės pažangią navigacinę sistemą, dirbančią kartu su „Google Maps“ žemėlapiais.
Centrinis ekranas bus valdomas jį liečiant arba naudojant tarp vairuotojo bei keleivio sumontuotą apvalią rankenėlę, tuo tarpu už papildomą mokestį „Mercedes-Benz“ įrengs ir gale sėdintiems keleiviams skirtus ekranus su individualiais valdymo mygtukais ar rankenėlėmis. Pranešama, kad pramoginė sistema supras įvairiausioms operacinėms sistemoms skirtas programas, tačiau „Android“ bei „Blackberry“ platformų skirtos aplikacijos bus atpažįstamos kiek vėliau – inžinieriai dar dirba ties šiuo punktu.
Gamintojo nuotr./S klasės „Mercedes-Benz“ |
Klasikinį spidometrą bei tachometrą (bei kitus ciferblatus) pakeis skaitmeniniai, vaizduojami kitame ekrane, tiesiai prieš vairuotoją. Abiejų ekranų įstrižainė sieks 307 mm.
Naujojoje S klasėje bus montuojama „Burmester“ garso aparatūra, kurią geriausiu atveju sudarys 24 bendro 1500 W pajėgumo garsiakalbiai. Gamintojas akcentuoja, kad tai suteiks išskirtinai kokybiško erdvinio garso efektą.
Kartu su S klase debiutuos ir įdomi naujovė – pirmasis gamyklinis skirtingų kvapų gaiviklis. „Mercedes-Benz“ tvirtina, kad vairuotojas vidaus kvapą galės pasirinkti pagal savo nuotaiką, o gamą sudarys net 4 skirtingi aromatai: „Freeside“, „Sports“, „Downtown“, „Nightlife“. Tikimės, kad pasirinkus „Sports“ viduje nepakvips prakaitu...
Gamintojo nuotr./S klasės „Mercedes-Benz“ |
Vokiečiai teigia, kad uždarius „Maybach“ kompanija jiems teko daugiau dėmesio skirti ir prailgintą kėbulą turinčiai S klasei. Pastarosiose versijos gale sėdinčius keleivius džiugins itin pažangios sėdynės. Jos ne tik lankstysis, bet ir darys masažą. Mat, kiekvienoje galinėje sėdynėje bus montuojama po 14 individualių agregatų, kurie keleivių nugarą masažuos pagal vieną iš šešių programų.
„Mercedes-Benz“ tikina, kad naujoji S klasė pritrenks įspūdinga garso izoliacija. Mat, šiuose modeliuose naudojama net 150 skirtingų garso slopinimo medžiagų. Tuo tarpu pats automobilio kėbulas taps gerokai standesnis.
Tikėtina, kad tokiu automobiliu važiuojantys du žmonės sėdės atskirai: vienas priekyje, prie vairo, o kitas – gale – ten, kur keleivį supa visi įmanomi patogumai.