„Atsižvelgdami į rinkoje vyraujančias tendencijas daugiau dėmesio turime skirti visureigiui. Tai bus esminis SEAT modelis“, – britų žurnalui „Auto Express“ teigė Jurgenas Stackmannas.
Pirmoji Ispanijos automobilių kompanijos visureigio vizija buvo parodyta 2011-aisiais, su „IBX Concept“ prototipu. Tikėtina, kad serijinis modelis bus gaminamas ant naujausios kartos „Leon“ pagrindo.
Teigiama, jog pagal savo gabaritus SEAT visureigis bus lyginamas su „Volkswagen Tiguan“. Nežinoma, ar šiam modeliui bus suteiktas visiškai naujas vardas, ar jis bus priskirtas prie ką tik pagausėjusios „Leon“ šeimynos.
Visgi, naujasis kompanijos vadovas turi ir pakankamai didelį trūkumą – jam nepatinka sportiški automobiliai, o tai gali tapti didele problema, siekiant pagerinti SEAT įvaizdį. „SEAT nėra nei sportinių, nei nišinių automobilių gamintojas“, – savo poziciją išreiškė Jurgenas Stackmannas.
Tačiau kalbant apie finansinę gamintojo padėtį, ponas Stackmannas kol kas kompaniją vairuoja gera kryptimi – per pirmąjį 2013-ųjų pusmetį užfiksuotas 10,6 proc. pardavimų augimas Europoje, tuo tarpu visame pasaulyje šios markės automobilių paklausa padidėjo 11,5 procento, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.