Gamintojas deklaruoja, jog šis sportiškas visureigis bus surinktas itin kokybiškai bei pasižymės daugybe svarbių aspektų: bene geriausiomis savo klasėje degalų sąnaudomis, labai erdviu salonu, nuostabiomis tempimo bei važiavimo bekele galimybėmis. Negana to, „Subaru“ tikina, jog naujasis „Forester“ bus ekonomiškesnis už visus savo konkurentus.
Ketvirtosios kartos visureigis bus 4595 mm ilgio, tuo tarpu atstumas tarp ašių – 2640 mm. Automobilio dugną nuo kelio dangos skirs 220 mm tarpas. Su tokia provėža bei visų varančiųjų ratų važiuokle „Forester“ puikiai tiks sunkiems bekelėms ruožams.
Gamintojo nuotr./„Subaru Forester“ |
Kartu su automatine bepakope „Lineartronic“ transmisija „Subaru Forester“ modeliuose bus montuojama nauja „X-MODE“ sistema. Šis, visus varančiuosius ratus valdantis mechanizmas automobilį valdyti padės ant itin slidžios kelio dangos.
Naujasis „Forester“ tapo pirmuoju savo šeimos atstovu, turinčiu automatinę stabilizavimo sistemą. Ši technologija savo privalumus pademonstruos tempiant sunkius, iki 2 tonų sveriančius krovinius.
Lietuvoje bus galima įsigyti vieną iš trijų skirtingų „Forester“ versijų, tačiau visi automobiliai turės 2,0 litrų opozicinius variklius bei nuolatinę visų varančiųjų ratų pavarą. Dyzelinių agregatų galia sieks 147 AG esant 3600 aps./min bei 350 Nm esant 1600-2400 aps./min.
Benzininių variklių mėgėjams bus siūloma įsigyti „Forester“ su nauja DiT jėgaine. Turbokompresorius šiam motorui suteiks 240 AG, esant 5600 aps./min. bei 350 Nm esant 2400-3600 aps./min. Pigiausių versijų ratus suks benzininiai varikliai su 150 AG.
Priklausomai nuo vairuotojų poreikių, ketvirtosios kartos „Subaru“ visureigiuose bus montuojamos šešių laipsnių mechaninės arba automatinės „Lineartronic“ CVT transmisijos. Gamintojas akcentuoja, jog modeliai su pastarąja transmisija pasižymės 9 procentais mažesnėmis degalų sąnaudomis.