Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 09

Naujasis „up!“ arba didelių galimybių mažasis „Volkswagen“

„Volkswagen“ iš naujo perbraižė mažų automobilių žemėlapį. Tikslas – sukurti mažą automobilį su savita, nepakartojama charizma, mažą automobilį su maksimaliai daug erdvės, mažą automobilį su ekonomiškiausiais varikliais arba elektrine pavara, mažą automobilį su intuityvia informacine aplinka ir operacinėmis sistemomis, mažą automobilį, kurio saugumo lygis atitiktų didelio automobilio.
„Volkswagen Up!“
„Volkswagen Up!“ / Gamintojo nuotr.

Rezultatas – naujasis „up!“ Jis yra 3,54 metro ilgio ir jį galima pavadinti grynakrauju miestiečiu, sėkmingai pritapusiu aplinkoje, kurios kiekviena smulkmena iš anksto apgalvota. Šis automobilis – kaip ir didesnis „Polo“ ir dar didesnis „Golf“ – patiks įvairaus amžiaus žmonėms ir išpildys įnoringiausias mobilumo užgaidas.

Prieinamas kiekvienam. Išleisdami „up!“, „Volkswagen“ gamintojai ne tik paleidžia tiesiog naują automobilį į gatves. Tai automobilis, iš naujo nustatantis naujas derinimo galimybių ir išlaidų automobiliui ribas. Greta aiškiai apgalvotų įrangos linijų, „up!“ pasižymi tokiomis savybėmis kaip „up!“ dėžutės apsipirkimui, ilgoms kelionėms ar keliaujantiems vaikams. „up!“ turi ir informacinę sistemą, leidžiančią savininkui suderinti asmeninius profilius savo taikomosios programose.

Gamintojo nuotr./„Volkswagen Up!“
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Up!“

Premjera – gruodį. „up!“ pirmiausia pasirodys Europos rinkoje. Visa tai prasidės gruodį. Pagal pajamų galimybes ir poreikius bus siūlomos trys versijos: „take up!“ yra bazinio lygio modelis, „move up!“ – orientuotas į komfortą, o „high up!“ bus prabangiausia versija. Automobiliui pasirodant rinkoje debiutuos ir du papildomi modeliai, sukurti „high up!“ pagrindu: „up! black“ ir „up! white“.

Nauja variklių karta

4,2 l/100 km su benzininiu varikliu. Kartu su „up!“ debiutuoja ir naujos kartos trijų cilindrų benzininiai varikliai. Jų galingumas siekia 44 kW (60 AG) ir 55 kW (75 AG). „BlueMotion Technology“ versijos (su „Stop/Start“  sistema) vidutinės degalų sąnaudos siekia 4,2 l/100 km (60 AG) ir 4,3 l/100 km (75 AG).
Abu 1,0 litro varikliai į aplinką išmeta mažiau nei 100 g/km CO2. Vėliau pasirodys ir 50 kW (68 AG) gamtinėmis dujomis varomas tokio paties tipo variklis. Jo vidutinės gamtinių dujų sąnaudos sieks 3,2 kg/100 km, o ekvivalenti CO2 vertė sudarys 86 g/km; „BlueMotion Technology“ pranašumai gamtinėmis dujomis varomam „up!“ leidžia pasiekti žemą 79 g/km CO2 rodiklį. Taip pat yra parengti planai gaminti „up!“ su elektros pavara 2013-ais metais.

„City emergency braking“

Nauja ir mažuose automobiliuose dar nematyta saugumo technologija – pasirinktinai diegiama „City Emergency Braking“. Ji automatiškai aktyvuojama važiuojant ne didesniu kaip 30 km/val. greičiu ir lazerinio jutiklio pagalba apskaičiuoja neišvengiamo susidūrimo riziką.

Gamintojo nuotr./Elektra varomas „Volkswagen Up!“
Gamintojo nuotr./Elektra varomas „Volkswagen Up!“

Priklausomai nuo automobilio greičio ir važiavimo situacijos, „City Emergency Braking“ gali sumažinti avarijos pasekmes automatiškai įjungdama stabdžius. Tokiu atveju atsiranda didelė tikimybė apskritai išvengti susidūrimo. Taigi „up!“ yra vienintelis automobilis savo segmente, siūlantis tokią avarinio sustojimo funkciją, itin tinkamą naudoti mieste.

Pasaulio metropolitenams pritaikyti matmenys ir stilius

Būdamas vos 3,54 metrų ilgio ir 1,64 metrų pločio, „up!“ yra vienas mažiausių keturviečių automobilių pasaulyje. „Volkswagen“ automobilis yra 1,48 metro aukščio. Jo bendrą ilgį sudaro labai trumpos kėbulo užlaidos už ratų ir labai ilga ratų bazė (2,42 metro) – kėbulo komponuotė visiškai išnaudoja susidariusią erdvę.

„Jei tikslas yra sukurti maksimaliai daug erdvės, ideali forma mažam automobiliui yra stačiakampė. „up!“ mums pavyko sukurti tokią dėžutės pavidalio formą, kad ji tuo pačiu atrodytų galingai ir neturėtų nė vieno išorės ženklo apie perdėtą praktiškumą“. Priekinė „up!“ dalis atskleidžia labai daug apie automobilio charakterį, – teigia „Volkswagen“ markės dizaino vadovas Klausas Bischoffas. – Automobilio veidas neabejotinai būdingas „Volkswagen“ markei, tačiau kiekviena detalė kalba apie savo individualumą. Suprantama, „up!“ galima rasti daug „Volkswagen“ dizaino detalių. Akcentuojami horizontalūs elementai, grotelių ir priekinių žibintų sąjunga, nedidelių kampų sukuriami akcentai ir charakteringai šviečiantys žibintai. Vis dėlto „up!“ šypsosi daugiau nei bet kuris kitas automobilis.“

Gamintojo nuotr./„Volkswagen Up!“
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Up!“

Puikiai išnaudota interjero erdvė

Erdvės išnaudojimas automobilyje – ypatingai geras dėl parinktos ratų bazės,vienos didžiausių klasėje, puikiai derančioje su varikliu, kuris nustumtas tolyn į priekį. Vis dėlto vairuotojas, priekyje ir du gale sėdintys keleiviai, keliaudami mažame automobilyje, nesijaučia ankštai. Priešingai.

Įvertinkite laisvą bagažinę, kurios 251 litro talpa – žymiai geresnis rezultatas, nei įprasta matyti „up!“ klasės automobiliuose. Nulenkus galinės sėdynės atlošą, erdvė bagažui padidėja iki 951 litro. Šie du rodikliai rodo, kad „up!“ interjeras bus milžiniškas tarp mažų automobilių.

Linksmasis interjero dizainas

Naujasis „Volkswagen“ taip pat siūlo daugybę protingų ir reikalingų sprendimų, linksmą stilių ir dar nematytą šiame rinkos segmente kokybės lygį. Ypatingai prabangiai atrodo priešais vairuotoją ir keleivį nutysęs prietaisų skydas.

Gamintojo nuotr./„Volkswagen Up!“
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Up!“

Priklausomai nuo įrangos linijos, galima pasirinkti specialią interjero apdailą arba jį dažyti viena iš 5 kėbulo spalvų.

„up!“ dėžutės – maži dalykai, įtakojantys nemenką skirtumą

„up!“ kūrėjai klausė patys savęs, ką būtų galima padaryti, kad kasdienis gyvenimas su automobiliu būtų paprastesnis ir priimtinesnis? Juk dažniausi būtent mažos detalės įtakoja  didelį skirtumą. Taip atsirado „up!“ dėžučių idėja. Mažos, lengvos dėžutės pravers įvairiausiose situacijose. Pavyzdžiui, paimkime „vaiko dėžutę“, kuri buvo sukurta tėvams, turintiems mažų vaikų. Joje yra krepšelis sudėti tūkstančiams mažų daiktų, kurie yra svarbūs vaikui. Žinoma, joje tilps žaislai ir priešpiečių dėžutė. Kitos „up!“ dėžutės vadinamos „miesto dėžutėmis“ ir „kelionių dėžutėmis“. Jų pavadinimai kalba būtent apie jų paskirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?