Jame bus montuojamas 2,4 litro D5 turbodyzelinis variklis, pasiekiantis 215 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Per šešių laipsnių automatinę pavarų dėžę galia klius priekiniams ratams. Čia bus jaučiamas ir svarus elektrinio variklio indėlis.
70 AG galios elektros motoras, turėdamas lygiai 200 Nm sukimo momentą, svariai prisidės prie galios. O taip pat, jis pats vienas galės varyti visą didelį automobilį.
11,2 kWh talpos akumuliatoriuose esančios energijos pakaks 50 km kelio vien elektros varikliu. Gera žinia, kad šią elektra gamins ne benzininis variklis, o ją bus galima įkrauti iš elektros tinklo.
Įjungus „Power Mode“ iki šimto šis universalas įsibėgės per kuklias 6,2 sek. Kaip jau minėjome, dirbdami kartu varikliai pasieks net 285 AG ir, dar geriau, 640 Nm sukimo momentą. Tai – pagirtini rezultatai.
„Volvo V60“, tiesą sakant, nėra pirmas pasaulyje dyzelinis hibridinis automobilis. Tai būtų „Peugeot Hybrid4“ sistemą turintys automobiliai. Tik štai kur „Volvo“ pirmas – jį bus galima įkrauti iš elektros tinklo.
Pagal šiuo metu galiojančias CO2 matavimo normas, šis automobilis į aplinką išmes vos 49 g/km šių šiltnamio efektą didinančių dujų. O pilnai pripildytu degalų baku maksimalus nuvažiuojamas atstumas yra 1000 km.