Visi trys modeliai gaus naujausią BMW kūrinį – trijų litrų, šešių cilindrų dyzelinį variklį su trimis turbinomis. Jis išvysto 381 AG (prie 4000 aps./min.) ir net 740 Nm (prie 2000-3000 aps./min.). Maksimalūs variklio sūkiai – 5400 per minutę.
Visų modelių įsibėgėjimo iki 100 km/h rodikliai taip pat neeiliniai ir patvirtinantys M vardą:
- „BMW M550d xDrive“ sedanas – 4,7 sek.
- „BMW M550d xDrive“ universalas – 4,9 sek.
- BMW X6 M50d – 5,3 sek.
- BMW X5 M50d – 5,4 sek.
Taip pat žadami ekologams patiksiantys rodikliai - vos 6,3 litro/100 km vidutinės degalų sąnaudos bei 165 g/km CO2 emisija.
Visi modeliai bus komplektuojami su aštuonių pavarų automatine transmisija, turės „xDrive“ visų varančiųjų ratų sistemą, M apdailos komplektus bei kietesnę nei standartinė M pakabą.
Naujųjų „M Performance“ paženklintų BMW prekyba prasidės Vokietijoje šių metų gegužės mėnesį. Beje, tai nėra tikrieji BMW M – pastarieji dar „neišdavė“ galinių varančiųjų ratų bei benzininių variklių.