Naujasis 4,7 litro V8 galią pakelia nuo 420AG iki 430AG, o sukimo momentas dabar siekia 489 ft. Šis naujasis variklis yra sujungtas su nauja, automatine septynių bėgių „Sportshift II“ pavarų dėže, sukurta specialiai „Vantage S“.
Pavarų perjungimas tapo trumpesnis nei anksčiau, o paspaudus „Sport“ mygtuką, automobilis suagresyvėja. Pavaros keičiamos greičiau, didėja droselio reakcija, atidaromi išmetimo vožtuvai, todėl variklio „riaumojimas“ girdimas visame variklio sūkių diapazone.
„Aston Martin“ ryškiai padidino „Vantage S“ vairo reakciją. Buvo sumontuoti didesnio skersmens priekiniai stabdžių diskai, suportai, naujos spyruoklės, amortizatoriai ir platesni galiniai ratai bei nauja DSC (dinaminio stabilumo kontrolė) sistema. Norint sumažinti svorį ir siekiant aptakumo, uždėtas žemesnis, anglies pluošto buferis, įmontuotos platesnės grotelės, užtikrinančios didesnį oro įsiurbimą. Pritaikyti nauji 19 colių, 10 „V“ tipo stipinų kaltiniai ratlankiai, taip pat sumažinantys svorį. Nauji šoniniai slenksčiai ir galinis buferis daro automobilį platesnį. Tokį dizainą įkvėpė „V12 Vantage“ modelis.
„Aston Martin V8 Vantage S“ galima jau dabar užsisakyti oficialiuose „Aston Martin“ salonuose. Kupė kainos prasideda nuo 410 tūkst. litų, o rodsterio – nuo 443 tūkst. litų.