Svarbiausias vaidmuo šiame modelyje skiriamas varikliui. 2,5 l penkių cilindrų variklis pasieks 335 AG – tiek pat kaip TT RS modelio.
Tai greitas automobilis. Iki šimto kilometrų per valandą jis įsibėgės per 4,6 sek. Greičiau nei bet kuris karštas hečbekas – greičiau nei „VW Golf GTI“, „Ford Focus RS“ ar „RenaultSport Megane“. Vienintelis rimtas jo konkurentas bus dar nepristatytas BMW 1-osios serijos M.
Kaip ir priklauso greitam „Audi“, jis bus parduodamas tik su „Quattro“ visų keturių varomųjų ratų sistema.
Greitai įsibėgėjantis hečbekas bus gretas ir sustoti. Priekyje montuojami 36 cm ventiliuojami diskai, gale – taip pat ventiliuojami, bet kiek mažesni 31 cm diskai.
Pirkėjai pavarų dėžės pasirinkti negalės. RS3 bus siūlomas tik su „Audi S–tronic“ dviejų sankabų automatine transmisija su septyniomis pavaromis. Perjungimo svirtelės prie vairo įeina į komplektą.
Išoriniai pakeitimai nedideli, bet žymūs. Nauji 19 colių ratlankiai, matiniai galinio vaizdo veidrodėliai, aptakas ant stogo, dvigubos išmetimo angos ir priekinis difuzorius. Ir, be abejo, keletas RS3 ženkliukų. Kad neliktų nepastebėtas.
Įdomus aksesuaras automobilio salone – chronometras, padėsiantis apskaičiuoti rato įveikimo laiką trasoje. Arba kelionę į darbą.
Kadangi „Audi“ tikslios RS3 kainos neskelbia, turime spėti. Taigi GAZAS.LT spėja, kad šis karštuolis kainuos apie 140 tūkst. litų.