- Prailgintas ir tvirtas keturvietis vidutinio dydžio kabrioletas, išsiskirianti nesenstančia elegancija
- Modernus, aukštos kokybės minkšto audinio stogas susilanksto važiuojant net 50 km/h greičiu
- Išsiskiriantis ir tvirtas kėbulas dera prie „HiPerStrut” priekinės pakabos
- Platus transmisijų pasirinkimas su naujos kartos 1,6 l turbo benzininiu varikliu
„Opel“ produktų liniją papildo naujas modelis – vidutinio dydžio kabrioletas „Cascada” (ilgis: 4,697 mm, plotis: 1,840 mm be veidrodėlių), pasižymintis moderniausiomis technologijomis bei funkcijomis.
Po kelerių kompaktinių „Kadett” ir „Astra” kabrioleto modelio kartų, „Opel” ir vėl grįžta į senų tradicijų, prestižinį ir gan retą vidutinio dydžio, keturviečių, kabrioletų segmentą, susietą su šeštojo ir septintojo dešimtmečio modeliais, tokiais kaip „Kapitan“ ir „Rekord“, tačiau su visiškai atsinaujintu, įdomiu ir naujausiomis moderniomis technologijomis galinčiu pasigirti modeliu.
„Cascada” išsiskiria tiksliu vairavimu dėl griežtų formų kėbulo ir priekyje montuojamos „HiPerStrut” pakabos bei adaptyvinės „FlexRide” važiuoklės sistemą.
Vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis atviru dangumi, minkšto audinio sulankstomo stogo dėka, kuris susilanksto vos per 17 s, net jei važiuojama 50 km/h greičiu.
Elektra valdomi saugos diržų įtempikliai, prabangia „Nappa” oda dengtos, ventiliuojamos ergonominės sėdynės bei nors ir nematomos, bet budrumą padedančios išlaikyti saugos sistemos, daro važiavimą ramesnį ir saugesnį.
„Vidutinio dydžio kabrioletų segmentas labai sustiprėjo per pastaruosius metus, tačiau jame siūlomi tik brangūs, prabangių gamintojų modeliai. „Opel“ prabangias funkcijas ir aukščiausią kokybe vidutinio dydžio kabrioletų segmente pasiūlys už palankią kainą ir tai bus naujasis „Cascada“. Šis modelis užbaigia „Opel“ produktų gamos formavimo kampaniją: 2012 ir 2013 metais produktų gretas papildė ir į naujus segmentus „Opel“ įvedė šie modeliais: elektromobilis „Ampera“, mažasis visureigis „Mokka“, madingas miesto automobilis ADAM bei vidutinio dydžio kabrioletas,“ – sako Tomas Sedranas, „Opel“ valdybos pirmininko pavaduotojas.
Požiūris: sulankstomo stogo elegancija leidžianti mėgautis važiavimu po atviru dangumi
Tvirtas, grakščių skulptūriškų formų, „Opel” dizainui būdingas „Cascada“ kėbulas, atspindi klasikinę, nesenstančią praėjusio amžiaus „Grandes Routières” eleganciją.
Važiavimas su atviru stogu, atskleidžia tikrą „Cascada” vaizdą: už tvirto ir grakštų nuolydį turinčio priekinio statramsčio, silueto nedarko stogo dangtis ar matomos saugos atramos. Siekiant pridėti dar daugiau jausmingumo, apatinė kėbulo dalis lyg veidrodyje atkartoja viršutinės dalies subtilią „Opel” ženklo formos liniją, kuri nusidriekia lik galinių žibintų. Pastarieji prasitęsia ir kėbulo šone. Priekinėje kabinos dalyje ribą tarp stogo ir kėbulo elegantiškai pažymi vos iškilusi, horizontaliai nusidriekusi chromo juosta.
„Dauguma kabrioletų gerai žiūrisi tik tuomet, kai jų stogas būna sulankstytas, tačiau su pakeltu stogu jie atrodo grubiai. Tačiau „Opel Cascada“ su aukštos kokybės, areodinamišku, be jokių sujungimo siūlų minkšto audinio stogu atrodo puikiai, net jei jis yra pakeltas,“ – sako Malcomas Wardas, išorės dizaino vadovas.
Skoningai suprojektuota oro įsiurbimo anga ant variklio dangčio, o giliau įmontuotos variklio aušinimo grotelės paryškintos chromuotomis detalėmis. Rūko žibintai yra apversto peleko formos ir padailinti chromuotu apvadu. Galiniai bei priekiniai LED žibintai, kaip ir kituose „Opel“ modeliuose yra sparno formas.
Galiniai LED žibintai skleidžia solidžią ir ryškią šviesą, kas būdinga prabangiems automobiliams. Chromo juosta sujungia žibintus su bagažinės dangčiu, kuri atvaizduoja priekinį chromo juostos dekorą.
„Opel Cascada” minkšto audinio sulankstomas stogas buvo konstruojamas iš pačių kokybiškiausių medžiagų, kurios naudojamos prestižiniuose kabrioletų modeliuose. Ši medžiaga pasižymi ypač gera garso ir šilumos izoliacija, nes tarpinis vidaus ir išorės sluoksnis yra sukurtas iš specialios poliesterio medžiagos. Elektra valdomas hidraulinis stogo mechanizmas aktyvuojamas mygtuku esančiu tarp priekinių sėdynių, o stogas sulankstomas vos per 17 sekundžių, net jei važiuojama 50 km/h greičiu. Tai greičiausiai ir patogiausiai valdomas sulankstomas stogas lyginant su kitais modeliais.
Mygtuku valdomas stogo uždarymo ir atidarymo mechanizmas yra standartiškai montuojamas visose „Cascada“ versijose. Minkšto audinio sulankstomą stogą bus galima rinktis ir trijų skirtingų spalvų be derinti prie 10 kėbulo siūlomų spalvų.
Mėgavimasis: salono priekinė dalis sukurta didžiausiam važiavimo malonumui ir komfortui patirti
„Cascada” kabina pasižymi stulbinančiu, skulptūriškai suprojektuotu bei sportišku dizainu, kuri dar labiau pabrėžia rankų darbo detalės. Sparno formos prietaisų skydelis, padengtas minkšta medžiaga, kurios dekoras, nusidriekia iki durelių ir dinamiškai apima priekines sėdynes. Sėdynių apdailą galima rinktis iš elegantiškų audinių ir natūralios odos pasiūlos.
Aukščiausiame apdailos lygyje yra siūlomos AGR sertifikuotos ergonominės sėdynės aptrauktos minkšta „Nappa“ oda, kurios turi šildymo ir ventiliacijos sistemą: karštą, vasaros dieną sėdynės yra ventiliuojamos per specialius oro tarpus, taip suteikiant daugiau komforto keleiviams ir vairuotojui.
Keleivis ir vairuotojas yra patikimai apsaugoti elektra valdomais saugos diržais įtempikliais. Ant galinių sėdynių patekti patogu elektra valdoma „Easy Entry” sistemos dėka.
„Opel Cascada“ gali pasiūlyti daugybę daiktadėžių, todėl šiuo kabrioletu važinėti yra patogu bet kokiu sezonu, kiekvieną dieną. Keletą patogių daiktadėžių yra įrengta šalia vairuotojo: durelėse ir po prietaisų skydeliu bei centrinėje konsolėje, nes čia sukonstruotas elektrinis rankinis stabdis, kur tokia daiktadėžė itin patogi ir reikalinga. Kabrioletas bagažo skyriuje talpina 280 l krovinį, o sulanksčius stogą – 350 l. Norint gabenti ilgus krovinius, „Cascada“ taip pat patogi, nes elektra valdoma „FlexFold“ sistema galima sulankstyti galines sėdynes santykiu 50:50. Tokių funkcijų negali pasiūlyti kabrioletai su kietu sulankstomu stogu.
Pranašumas: didelis kėbulo standumas kartu su modernia važiuoklės technologija
Kėbulo standumas yra pagrindinis kriterijus kabrioleto tipo automobiliams. Jis turi didelį poveikį vairavimo stiliui, vairavimo tikslumui, akustikai, saugumui ir komfortui, taip pat perteikia tikrą kokybės jausmą. „Opel Cascada“ yra montuojami automobilio dugną kertantys plieniniai strypai atsparūs sukimui ir lenkimui bei kėbulą stiprinantys profiliai.
Palyginti su ankstesnės kartos „Opel“ kabrioletu „Astra TwinTop“, „Cascada“ kėbulas yra 43% atsparesnis sukimui ir 10% lenkimui. Tokia schema yra solidus pagrindas pakabai bei padeda sumažinti triukšmą ir vibracijas.
Nauja vidutinės klasės „Opel Cascada“ turi dar daugiau pakeitimų, lyginant su 2006 m. kompaktine „Astra TwinTop“. Automobilio bazė 71 mm ilgesnė, priekinis tarpuašis yra 56 mm, galinis – 70 mm platesnis. Tai didina vairavimo tikslumą, mašinos stabilumą. Visi „Casacada“ modelio variantai turės priekinę ašį su „HiPerStrut“ pakaba, kas yra geriausias „Opel” ašių technologinis pasiekimas, pirmiausiai debiutavęs „Insignia OPC“ modelyje.
„HiPerStrut“ („High Performance Strut“) atskiria amortizavimo ir vairavimo funkcijas bei suteikia aukščiausią valdymo ir manevravimo tikslumą, taip pat mažina vairui sukti reikiamą jėgą bet kokiame važiavimo režime.
„Opel Cascada“ turi elektrinį stiprintuvą, jautriai ir operatyviai reaguojantį į automobilio greitį. Didesniam jautrumui bei vairavimo preciziškumui, vairavimo sistemos elektros varikliukas sumontuotas ant stovo, o ne ant vairo kolonėlės pagrindo. „Cascada“ taip pat turi integruotą, adaptyvinę važiuoklės kontrolės sistemą „FlexRide“. Ji gerina važiavimo bei vairavimo galimybes, saugą, nes prisitaiko prie vairavimo stiliaus bei vairuotojo poreikių. „Opel Cascada“ siūlomi 17 – 20 colių ratlankiai. Stabdžių diskų dydis priekyje iki 326 mm, gale – 325 mm.
Techninės galimybės: naujos kartos 1,6 l turbininis, benzininis variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema
Didelė variklių pasiūla „Opel Cascada“ kabrioletui. Variklių gama prasideda nuo 1,4 l, turbininio, benzininio dviejų skirtingų galių (88 kW/120 AG ir 103 kW, 140 AG, abiejų sukamasis momentas – 220 Nm) variklio, komplektuojamo 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šis agregatas turi slėgio padidinimo sistemą („overboost“), kuri sukamąjį momentą gali laikinai padidinti iki 380 Nm.
Galingiausias „Cascada“ variklių gamos agregatas bus 1,6 l „SIDI Turbo ECOTEC“ benzininis variklis. Šis vidutinio dydžio agregatas su tiesioginio degalų įpurškimo sistema yra dalis naujos kartos variklių šeimos, kuri debiutuos 2013 m. Jis garantuoja tolygų važiavimą bei sukamąjį momentą, didelę degalų ekonomiją. Jo galia – 125 kW/170 AG, esant 1650 -- 3200 aps./min, ir 280 Nm sukamąjį momentą, kuris pasiekiamas slėgio padidinimo sistemos dėka. Variklis bus siūlomas su mechanine ir automatine 6 laipsnių pavarų dėže. Nauja, mažos trinties 6 laipsnių pavarų dėžė „Cascada“ modelyje turės „Active Select“ funkciją, kuri leis perjungti pavarų laipsnius ranka ir išnaudoti mašinos sportiškumą. Galingesni varikliai – ir benzininiai, ir dyzeliniai – „Cascada“ modeliui bus parengti vėliau.
Saugumui: tobulesnės technologijos ir saugos funkcijos
„Cascada” siūlo malonų važiavimą po atviru dangumi bei geriausias „Opel” technologijas – AFL+ adaptyvinę priekinių žibintų sistemą, su 11 automatiškai prisitaikančių prie važiavimo funkcijų. Antros kartos „Opel Eye“ priekinio vaizdo kamerą tai pat turi dar daugiau funkcijų (kelio ženklų atpažinimo, įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos, galimo priekinio susidūrimo funkcijos). Taip yra galinio vaizdo kamera, automobilio statymo pagalbinė sistema, palengvinanti manevruoti automobiliu jį parkuojant, ultragarsinė sistema „Side Blind Spot“ įspėjanti vairuotoją apie nematomą kliūtį šone, ergonominės priekinės sėdynės, šildomas vairaratis bei pajudėjimo įkalnėn sistema.
„Cascada” ypač tvirtas kėbulas yra pagamintas iš deformacijai atsparaus plieno, kuris autoįvykio metu užtikrina didžiausią įmanomą erdvę vairuotojui ir keleiviams. Durys sutvirtintos įstrižai sumontuotais ir ypač tvirtais plieno strypais, taip pat sutvirtinta ir automobilio langų linija. Priekinis statramstis laikantis priekinį stiklą, yra pagamintas iš grūdinto plieno. Automobilio apsivertimo atveju, pirotechnikos pagalba aktyvuojami labai tvirti saugos lankai, kurie automatiškai išsiskleidžia už galinių sėdynių. Šie lankai yra aktyvuojami ir tuomet kai suveikia apsaugos pagalvės, siekiant apsaugoti keleivius galimo apsivertimo atveju. Priekinės sėdynės turi aktyvias galvos atramas ir dvigubus diržų įtempiklius. Galinėse sėdynėse taip pat įmontuoti diržų įtempikliai.