Praėjusią savaitę rašėme apie tai, kad legendinė „Peugeot“ GTI serija turėtų atgimti naujajame 208 modelyje. Neklydome – gamintojas patvirtino visus ore sklandžiusius gandus apie sportišką „Peugeot“ seriją. Prancūzai taip pat teigia, kad yra atsižvelgta į kritiką dėl prastai valdomo ankstesniojo 207 modelio.
„Peugeot 208“ yra 70 mm trumpesnis (3960 mm) ir 10 mm žemesnis (1492 mm), tačiau turi tokią pačią ratų bazę – 2540 mm – kaip jo pirmtakas. Vis tik didžiausią įspūdį kelia svoris – teigiama, kad lengviausias 208 sveria net 173 kg mažiau (975 kg) už 207. O bagažinės talpa padidėjo 15 l – dabar ji siekia 285 l.
Ankstesniojo 207 naudoti 1,4 ir 1,6 benzininiai varikliai bus pakeisti 1,0 ir 1,2 l VTi motorais. Jų galia – atitinkamai 75 ir 100 AG, o silpnesnis į aplinką išmes vos 99 g/km CO2 dujų. Renkantis 208, bus siūlomi ir penki dyzeliniai varikliai.