Pradėkime nuo įdomesnio. „Fiat Uno Cabriolet“ dėl daugybės priežasčių niekada nebus gaminamas, bet paganyti į jį akis – visai malonu. Dar nematyto „Uno“ kėbulo tipas, 17 colių ratlankiai sukuria jei ne dailaus, tai tikrai įdomaus automobilio vaizdą.
Po variklio dangčiu slepiasi vienas naujausių „Fiat“ variklių – 1,4 litro darbinio tūrio benzininis variklis su turbina. Su 152 AG varikliu šis „Uno Cabriolet“ turėtų būti labai vikrus.
Deja, italai neturi planų gaminti šio automobilio nei Pietų Amerikos, nei jokiai kitai rinkai.
Gamintojo nuotr./„Fiat Uno Sporting“ |
Tačiau kitas modelis – „Fiat Uno Sporting“ – jau greitai riedės nuo Brazilijoje esančios „Fiat“ gamyklos konvejerių. Nuo paprasto „Uno“ jis skirsis daugybe papildomų dizaino elementų – naujos formos priekiniu ir galiniu buferiais, dvigubais išmetimo sistemos antgaliais, lipdukais ant šono.
„Sporting“ pavadinimą įkūnija 15 colių ratlankiai, 20 mm žemesnė važiuoklė ir pakankamai dinamiškas 1,4 litro benzininis variklis. Kitaip nei „Cabriolet“ modelyje, jis yra be turbinos ir išvysto vos ne perpus mažiau galios – 85 AG.