Kol kas miestas turės beveik dešimt naujausia programine įranga aprūpintų automobilių, tačiau pasibaigus nuomos konkursui jų skaičius išaugs iki šimto.
Pasak įmonės „Vilnius veža“ direktoriaus Rolando Statulevičiaus, galų gale projektas prasideda. „Mes laukėme kartu su tais žmonėmis, kurie norėjo dirbti tvarkingai, sąžiningai ir skaidriai. Kitą savaitę pradedame važiuoti naujais automobiliais, kuriuose yra nauja įranga ir keleivis nebegirdės šitų nereikalingų garsų „centriukas centriukas“, iškvietimų ir t.t. Vairuotojas gavęs iškvietimą jį patvirtina ir automatiškai pradėjus važiuoti įsijungia taksometras. Žmogiškojo faktoriaus čia nebebus“, – naujųjų automobilių privalumus vardijo R.Statulevičius.
Kitą savaitę pradedame važiuoti naujais automobiliais, kuriuose yra nauja įranga ir keleivis nebegirdės šitų nereikalingų garsų „centriukas centriukas“, iškvietimų ir t.t., – sakė R.Statulevičius.
Kiekvienas keleivis išlipęs gaus čekį su nurodyta kaina, vairuotojo kodu ir kita kelionės informacija. Atsiskaityti galima bus ir banko kortele.
„Automobilius renkamės draugiškus aplinkai, kad kuo mažiau terštų aplinką, ir patogius, kad būtų patogu įsėsti ir išlipti. Pakankamai erdvios bagažinės, nes mes atsižvelgėme į neįgaliųjų informaciją, kad neretai atvažiavę taksistai nenorėdavo vežti neįgalių žmonių su vežimėliais dėl dviejų priežasčių: iš viso nenori paimti, nes nenori dirbti su neįgaliaisiais, arba jų bagažinės užkimštos agurkais, dujų balionais ir pan.“, – teigė direktorius.
„Vilnius veža“ savo darbuotojams surengė specialius mokymus, kurių metu aiškino, kaip reikia aptarnauti neįgaliuosius, kaip paimti pinigus iš aklųjų
Keleiviui įsėdus į automobilį, taksometras įsijungs automatiškai, todėl vairuotojai esą negalės manipuliuoti ir reikalauti didesnės sumos už važiavimą, negu priklauso. Tiesa, tiek įsėdimo mokestis, tiek vieno kilometro kaina važiuojant šiais naujais automobiliais bus kiek didesnė – dienos metu vieno kilometro kaina sieks 2,39 Lt, nakties – 2,99 Lt. Įsėdimo mokestis – 3,90 Lt.
Tačiau įmonės direktorius siūlo žiūrėti ne į šią, o į galutinę kelionės kainą. Esą pastaroji neturėtų itin skirtis nuo tos, kurią sumokėtumėte važiuodami pigesnės įmonės taksi automobiliu.
Taksi vairuotojai, dirbsiantys „Vilnius veža“ bendrovėje per mėnesį turėtų uždirbti apie du tūkstančius litų. Vienas automobilis per parą, planuojama, nuvažiuos apie 250-300 km.
R.Statulevičiaus teigimu, pirmieji automobiliai nuomojami apklausus oficialius automobilių atstovus Lietuvoje, galinčius išnuomoti visiškai naujus automobilius. Būtent šitos mašinos pasirinktos dėl mažiausios kainos – už vieną automobilį per mėnesį teks sumokėti beveik tris tūkstančius litų.
Konkursas, kuriuo metu ketinama įsigyti visus reikalingus automobilius, vis dar nesibaigė. Šiuo metu laukiama Viešųjų pirkimų tarnybos atsakymo, ar bus leista derėtis su konkurso dalyviais dėl automobilių nuomos kainos.
Vienos iš konkurso dalyvių, bendrovės UAB „Patikimi automobiliai“ direktorius Vismantas Baršys 15min.lt tvirtino esąs nustebęs, kad savivaldybė jau išsinuomojo automobilius, nors su jais niekas nesiderėjo ir jų neapklausė.