Pranešama, kad naujasis modelis bus stilingesnis už savo pirmtaką, o kiekviena automobilio vieta bus patobulinta. Vokiečiai planuoja įrengti prašmatnesnį saloną su MMI pramogine sistema.
Aliuminio, magnio bei plastiko medžiagų naudojimas turėtų padėti atsikratyti bent 50 kilogramų, tačiau patikimi šaltiniai priduria, kad dar gamintojo planuose yra dvigubai griežtesnė dieta – jie planuoja atsisakyti 100 kg viršsvorio.
Naujuose A4 bus montuojami 1,4 litro TSI varikliai su 150 AG bei 250 Nm, 2,0 litrų TSFI su 177 AG arba 225 AG bei dvi skirtingos dyzelinės jėgainės, kurių galia priklausys nuo vairuotojo poreikių. Bus montuojami 2,0 litrų TDI motorai su 122, 136, 150 arba 190 AG. 3,0 litrų V6 TDI jėgainės generuos 218 arba 272 AG.
Tikėtina, kad praėjus metams po serijinės versijos debiuto, vokiečiai pristatys ir „Plug-in Hybrid“ versiją su 2,0 litrų TSFI varikliu bei „e-quattro“ technologija. Tokių hibridų priekinėse bei galinėse ašyse bus montuojami elektros varikliai. 12 kWh ličio-jonų baterijos juos be vidaus degimo variklio pagalbos išmaitins maždaug penkiasdešimčiai kilometrų.