„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2012 06 08

Naujiena „Renault“ salonuose – „Techno Feel“ komplektacijos „Fluence“

„Renault“ automobilių salonuose Lietuvoje jau galima įsigyti naujos „Fluence SL Techno Feel“ serijos modelius. Tarp išskirtinių automobilio savybių yra ne tik interjero bei eksterjero naujovės, bet ir papildoma įranga.
„Techno Feel“ komplektacijos „Renault Fluence“
„Techno Feel“ komplektacijos „Renault Fluence“ / Gamintojo nuotr.

„Renault Fluence SL Techno Feel“ pagrindas – „Expression“ versija, tačiau ji yra papildyta automatine dviejų zonų klimato kontrolės sistema su oro angomis gale sėdintiems keleiviams, lietaus jutikliu, priekiniais valytuvais, kurių dažnis priklauso nuo lietaus intensyvumo, šildomais šoniniais veidrodėliais, analoginiu tachometru ir skaitmeniniu spidometru bei ypatingais 16 colių skersmens aliuminio lydinio ratlankiais.

Gamintojo nuotr./„Techno Feel“ komplektacijos „Renault Fluence“
Gamintojo nuotr./„Techno Feel“ komplektacijos „Renault Fluence“

Šį modelį iš kitų išskiria specifiniai išorės apdailos elementai – juodi lakuoti šoniniai veidrodėliai, stiklų rėmai bei „Spirale“ dizaino 16 colių skersmens ratlankiai ir kėbulo spalvos apsauginės durų juostos. Automobilio sėdynių apmušalams naudojama speciali medžiaga su tamsiai pilkos spalvos dirbtinės odos elementais. Dirbtine oda yra aptrauktas ir vairas bei priekinis porankis, priekinių durų slenksčius puošia chromuotos plokštelės, valdymo skydelį – tamsiai pilki dekoratyviniai ornamentai, o pavarų svirtis ir durų paneliai yra aptraukti smėlio spalvos dirbtine oda. Be to, galima rinktis ir naujos perlamutrinės „Café Brown“ spalvos modelį.

Bazinę „Fluence SL Techno Feel“ versiją su benzininiu 1,6 l darbinio tūrio 16 V 110 varikliu galima įsigyti už 46,3 tūkst. litų, o modelis su dyzeliniu dCi 110 „Renault eco2“ varikliu kainuoja 53,4 tūkst. litų. Į nurodytas kainas įeina perlamutrinio tipo dažymas bei penkerių metų garantija (iki 100 tūkst. km).
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų