Atnaujinimai bus suteikti S60, V60, XC60, V70, XC70 bei S80 modeliams. Gamintojas tikina, kad bus pagerinta šių mašinų bazinė įranga, sumažintos degalų sąnaudos bei CO2 emisija. Taip pat, S60 bei S80 sedanai turės jaukesnius salonus, o geriausiai parduodamas modelis gamoje XC60 bazinėje įrangoje gaus sukimo momento paskirstymo sistemą.
Pokyčiai nepalies tik dviejų automobilių – V40 hečbekų bei XC90 visureigių. Pastarieji kitais metais turėtų sulaukti naujo įpėdinio. Tuo tarpu S40, V50, C30 bei C70 modelių gamyba buvo nutraukta praėjusiais metais. Juos gamoje pakeitė naujasis V40.
Pranešama, kad atnaujinti modeliai turės nemažai 2011-ųjų Frankfurto automobilių parodoje pristatyto „Volvo Concept You“ bruožų. Gamintojo teigimu, atnaujinti S60 bei V60 modeliai pagal individualų užsakymą galės būti aprūpinti žemesne bei kietesne pakaba – anksčiau tokie agregatai buvo montuojami tik „R-Design“ versijose. S60 su 1,6 litro turbodyzeliniu D2 varikliu šimtui kilometrų kelio suvartos tik 4,0 l degalų. S80 sedanai su analogišku varikliu tą patį atstumą įveiks su 4,1 l dyzelino.
„Volvo“ akcentuoja, kad 7 colių įstrižainės lietimui jautrus ekranas reaguos ir į paspaudimą net užsidėjus pirštines. Šaltose šalyse tai didelis privalumas. „Sensus Connected Touch“ sistema turės „Google Maps“ žemėlapius, interneto prieigą bei skaitmeninį muzikos grotuvą. Trumpai tariant, pirkėjams ypač svarbų kriterijų – modernią multimedija sistemą – švedai atnaujins iš esmės ir pasivys konkurentus iš „Audi“ ar BMW.
Kalbant apie visiškai naujus automobilius, „Volvo“ 2014-aisiais ketina pristatyti naujos kartos XC90 visureigį, o po dar vienerių metų iš kompanijos gamyklų išriedės ir naujutėlaičiai S80 bei V80 modeliai. Pastarasis iki šiol gaminamas nebuvo. Tačiau tai tik skaičių žaismas, nes ant S80 platformos iki šiol buvo gaminamas universalas V70.
Ir tai – dar ne viskas. Švedai pranešė, kad jie kurs ir C80 kupė versiją su 2+2 tipo sėdynių išdėstymu. Šis modelis taps vieninteliu kupė visoje „Volvo“ automobilių gamoje.
Visi nauji automobiliai, įskaitant ir minėtą kupė, bus gaminami ant SPA („Scaleable Platform Architecture“) platformos bei naudos naujus keturių cilindrų dyzelinius ir benzininius agregatus. Dyzelinių variklių galia sieks nuo 120 iki 230 AG, tuo tarpu benzininiai turės 140 – 280 AG. Motorai bus poruojami su dvejomis skirtingomis mechaninėmis pavarų dėžėmis arba aštuonių laipsnių automatine transmisija.
Švedai per 2013-uosius siekia parduoti bent 420 tūkst. automobilių, o iki 2020-ųjų jie nori perkopti 800 tūkst. parduotų mašinų per metus skaičių.