Visų pirma, kompanijos vadovas Adrianas Hallmarkas pranešė, kad visi ateities „Jaguar“ modeliai bus projektuojami taip, kad už papildomą mokestį būtų galima įrengti visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Gamintojo nuotr./„Jaguar XFR-S“ |
Hallmarkas teigė, jog didžiausias susidomėjimas šios markės modeliais su nuolatine visų varančiųjų ratų pavara yra Šiaurės Amerikos regione. XF bei XJ modeliai buvo projektuojami tik su galinių varančiųjų ratų važiuokle, todėl naujieji modeliai su 3,0 litrų V6 jėgainėmis galės būti aprūpinta papildoma varančiąja ašimi.
Tikėtina, kad ateityje visi šios markės automobiliai papildomos įrangos sąraše turės visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Negana to, kompanijos vadovas papasakojo ir apie „Jaguar“ prioritetus. „Kadangi sedanai populiarumu smarkiai lenkia visureigius, mes jiems skirsime daugiau dėmesio“, – teigia Adrianas Hallmarkas. Tai reiškia, jog britai kiek labiau susikoncentruos ties 3 serijos BMW konkurento kūrimu. Jiems šis projektas yra gerokai svarbesnis nei naujo „Jaguar“ krosoverio gamyba.
„Kurdami sedanus mes galbūt nepasidarysime tiek pelno, kiek gamindami krosoverius, tačiau nėra jokios tikimybės, kad BMW arba „Audi“ ims ir nustos gaminti sėkmingus 3 serijos bei A4 modelius“, – samprotauja Adrianas. Naujasis konkurencingas sedanas leistų sumažinti žmonių susidomėjima šios klasės vokiškais automobiliais bei dalį vairuotojų nukreiptų „Jaguar“ prekinio ženklo kryptimi.
Jis priduria, kad ši strategija užsimina apie „Jaguar“ modelių gamos plėtimą – sukūrę gerą sedaną britai galėtų pagaminti ir patrauklius kupė, universalus bei kabrioletus. „Šiame segmente svarbiausia yra lankstumas“, – aiškina „Jaguar“ vadovas.
Gamintojo nuotr./„Jaguar F-Type“ |
Galų gale, Hallmarkas neslėpė, jog naujausias jų kūrinys „F-type“ sulaukė tiek pat dėmesio, kiek tokioje pačioje stadijoje buvęs „Range Rover Evoque“. Paryžiaus parodoje pirmą kartą oficialiai pristatę šį modelį jie prabangių sportinių automobilių kategorijoje susprogdino tikrą bombą.
Nuo to laiko net 75 tūkst. žmonių teiravosi „Jaguar“ kompanijos, kad ši apie naująjį kupė-kabrioletą suteiktų daugiau informacijos. Visgi, vadovas neslepia, jog juos tenkintų bent dešimtadalis „Evoque“ pardavimų.
Jo teigimu, kol kas yra per anksti vertinti naujojo sportinio „Jaguar“ sėkmę, tačiau dabartiniai rezultatai lūkesčius pateisina su kaupu.
„Įdomu tai, kad šiais modeliais domisi ir 13 metų vaikai, ir 33 metų vyrai. Tuo tarpu daugiau informacijos apie naująjį XJ klausiančiųjų tarpe nebuvo tokių jaunų automobilių entuziastų“, – teigė Hallmarkas.
Jis pabrėžė, kad naujasis „F-type“ kompanijai yra bene pats svarbiausias šio laikotarpio modelis.