Naujoji „Corsa“ turėtų tapti ir lengvesnė ir ekonomiškesnė. Svorio taupymo programa turėtų leist šiam mažyliui palengvėti iki mažesnio nei viena tona svorio. Taip pat automobilis gaus ir naujus variklius, kurie turėtų būti mažesnio darbinio tūrio, ekonomiškesni, tačiau išlaikyti dabartinę galią.
Taip pat automobilis standartiškai turės ne 5, kaip dabar, o 6 pavarų mechaninę greičių dėžę, o kaip papildomą įrangą, pirkėjai galės rinktis automatinę pavarų dėžę su dviguba sankaba.
Tačiau nemažai kalbų kelia automobilio išorė. Kaip skelbiama, naujoji „Corsa“ bus kuriama kaip pasaulinės rinkos automobilis. Tai reiškia, kad prie kūrimo prisidės ir korėjiečiai ir amerikiečiai, bet pagrindinis darbas atitiks Europos padaliniams.
Taip pat kalbama, kad naujasis „Corsa“ bus agresyvesnis ir perims keletą dizaino elementų iš „Opel Astra GTC“. Tai reiškia, kad priekyje bus dideli ir agresyvūs žibintai, bei siauros chromu padailintos variklio aušinimo grotelės. Taip pat kalbama, kad trijų durų versija labiau primins kupė, tuo tarpu penkiadurė, išliks šiek tiek paprastesnė.