Tau jau trečioji japonų flagmano Europoje karta. Gamintojo teigimu, naujasis modelis pasižymi atletišku nauju dizainu, padidinta galia ir trauka, dinamiškomis valdymo charakteristikomis bei aukštu komforto, kokybės ir saugumo lygiu.
Naujosios „Toyota Avensis" išvaizda sukurta Europoje, Prancūzijoje įkurtame šio automobilių gamintojo dizaino centre. Tvirtinama, jog ženkliai pagerinta automobilio aerodinamika - sedano pasipriešinimo orui koeficientas tesiekia 0,28, o universalo yra 0,29. Hečbeko kėbulo, kuriant šią kartą, deja, buvo atsisakyta.
Palyginti su praėjusia karta, automobilis buvo pailgintas 50 mm. Sedano ilgis dabar siekia 4 695 mm, universalo - 4 765 mm. Tiek pad buvo padidintas ir plotis, kuris dabar yra 1 810 mm. Padidinus automobilio matmenis, padidinta ir salonė erdvė bei važiuojančiųjų komfortas.
„Toyota Avensis" pirkėjai galės rinktis iš šešių variklių: trijų - 1,6 l 132 AJ, 1,8 l 147 AJ ir 2,0 l 152 l - „Valvematic" benzininių bei trijų - 2,0 l 126 AJ, 2,2 l 150 AJ ir 2,2 l 177 AJ - D-4D dyzelinių. Visi jie bus komplektuojami su 6 pavarų mechanine greičių dėže, pasirinkę galingiausius dyzelinius agregatus galės užsisakyti ir 6 laipsnių automatinę, o stipriausius benzininius - naująją „Multidrive S" kintamojo perdavimo transmisiją.
Gamintojo teigimu, siekiant padidinti automobilio dinamiškumą, iš naujo buvo perprojektuotos priekinė ir galinė pakabos. Stabilumą turėtų užtikrinti ir padidintas atstumas tarp tos pačios ašies ratų bei didesnis pastarųjų skersmuo.
Nors „Toyota Avensis" ir yra japonų flagmanas Europos rinkoje, standartinė automobilio komplektacija bus gana skurdoka: mechaninis oro kondicionierius, elektra valdomi langai tik priekyje bei plieniniai 16 colių ratlankiai. Elektroninė stabilumo kontrolės bei traukos kontrolės sistemas kai kuriose rinkose pirkėjams teks užsisakyti papildomai. Iš viso bus siūlomi keturi įrangos lygiai.
Naujasis „Toyota Avensis" pardavimo salonuose pasirodys kitais metais.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą