3 serijos BMW Amerikoje didžiuojasi geriausiai parduodamo „premium“ segmento automobilio titulu. Jo dominavimas trunka dešimtmečius. Nesunku suprast kodėl – jis siūlo geriausias klasėje važiavimo savybes, ekonomiškus, bet galingus variklius ir nepriekaištingą surinkimo kokybę.
„General Motors“ sako, kad jie gali geriau. Štai jų bandymas – „Cadillac ATS“. Daugeliu aspektų jis primena kiek didesnį brolį CTS, tačiau jo dizainas, sakykime, kiek ramesnis, ne toks radikalus.
„Cadillac ATS“ |
„Cadillac“ inžinieriai atvirai vartoja tokias frazes, kaip „geresnis už 3 seriją“, „geriau valdomas, nei 3 serijos BMW“ ir t.t. Na, neperšokę griovio, nesakysime „op“ – pabandysime šį automobilį ir tada konstatuosime, bet ATS praleido kelis šimtus valandų Niurburgringo trasoje – tikėtina, valdomumą amerikiečiai sutvarkė. Šioje trasoje, pasak „Cadillac“ inžinierių, jis jautėsi kaip namuose – tam labai padėjo beveik 50:50 svorio pasiskirstymo tarp ašių ir naujos nepriklausomos penkių svirčių pakabos.
Sveria naujasis sedanas kiek daugiau,nei atitinkamas 3 serijos BMW. Palyginkime: 328i sveria 1513 kg, ATS su atitinkamu varikliu 17 kg daugiau – 1530 kg. Panašūs ir kiti parametrai – aukštis identiškas, ATS ratų bazė keliais centimetrais trumpesnė, jis coliu platesnis.
Viduje – prabanga. Baigėsi prastai pagamintų ir klaikiai atrodančių „Cadillac“ interjerų era. Pasirinkti galima ir tikrą medį, ir anglies pluoštą (pasirinkimas, turbūt, priklausys nuo pirkėjo amžiaus).
„Cadillac ATS“ |
Technologijų – gausu. Naujoji „Cadillac CUE“ multimedija sistema – sujungia „Bluetooth“ telefoniją, belaidžius muzikos perdavimus, žemėlapius ir dar daugybę dalykų. Viskas atvaizduojama 5,7 colio ekrane (už kurio, beje, paslėpta dėtuvė).
Varikliai – nuo 200 iki 318 AG. Gama prasideda nuo 2,5 litro keturių cilindrų GM motoro, pasiekiančio lygiai 200 AG prie 6200 aps/min. Vienu laipteliu aukščiau – 270 AG galios 2 litrų turbo. Na, o pats „kiečiausias“ – 3,6 litro V6 su 318 AG. Tikėtina, po kelerių metų išvysime ir
„V“ modelį su V8 varikliu.
Visi trys varikliai gali būti su šešių laipsnių M3L TR3160 mechanine pavarų dėže, arba su „Hydra-Matic 6L45“ šešių laipsnių automatine.
Štai taip „Cadillac“ pradeda 2012-uosius metus.