Iškart sėskime už automobilio vairo – aliuminio ir odos apdaila salone nuteikia sportiškam važiavimui, tačiau ar tai leis techninės XFR galimybės? Galite neabejoti, kad galios ir greičio bus pakankamai, nes po variklio dangčiu slepiasi alkanas, 5 l darbinio tūrio AJ-V8 tipo motoras su kompresoriumi, padedančiu išvystyti 510 AJ ir 624 Nm. Šio galiūno pagalba 100 km/h pasiekiama per 4,7 s., o įsibėgėti nuo 80 iki 113 km/h užtrunka vos 1,9 s. Kiek ramesnis variantas – 5 l darbinio tūrio „AJ-V8 Gen III“ variklis be kompresoriaus, turintis 385 AJ galią ir 515 Nm sukimo momentą.
„Jaguar XFR“ išorėje būsimus pirkėjus pasitiks unikalaus dizaino 20 colių aliuminio ratlankiai, naujo tipo bamperiai ir oro paėmimo angos. Taip pat kėbulas turės keturis dujų išmetimo vamzdžius bei galinį spoilerį.
Apibendrinant galima paminėti, jog nors „Jaguar“ kompaniją praėjusiais metais ir įsigijo „Tata Motors“, tačiau gamintojai visai neblogai sugeba formuoti sportinių automobilių markės įvaizdį.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą