2013 09 04

Naujos kartos „Dacia Logan MCV“ – toks pat gigantiškas universalas už patrauklią kainą

Ženevos automobilių parodoje automobilių gamintojas „Dacia“ savo naująjį modelį „Logan MCV“ parodė pirmą kartą, o dabar šis universalas, skirtas pirkėjams, ieškantiems automobilio su erdvia bagažine, jau pasirodė Lietuvos rinkoje.
„Dacia Logan MCV“
„Dacia Logan MCV“ / („Dacia“ nuotr.)

Tai – didelis ir funkcionalus automobilis su erdviu salonu ir didžiule 573 litrų talpos bagažine.

Moderniausias TCe 90 3-jų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi turėtų būti pakankamai ekonomiškas, gamintojo skelbiamos degalų sąnaudos siekia 5,0 l/100 km, taip pat ir ekologiškas anglies dioksido emisija – 116 g/km. Planuojantiems važinėti dideliais atstumais siūlomas dCi 90 dyzeliniu varikliu, kurio bendros degalų sąnaudos, remiantis „Dacia“ pateikiama speficikacija yra 3,8 l/100 km.

(Dacia nuotr.)/Dacia Logan MCV
(„Dacia“ nuotr.)/„Dacia Logan MCV“

Baziniame naujojo „Dacia Logan MCV“ modelyje dabar įrengtas vairo stiprintuvas, o saugumą sustiprina priekinės ir šoninės saugos oro pagalvės bei elektroninė stabilumo kontrolės sistema.

„Logan MCV“ taip pat komplektuojamas su universalios paskirties daugialypės terpės sistemą „MediaNav“ liečiamu ekranu su radiju, laisvų rankų „Bluetooth“ jungtimi, garso sistema, USB jungtimi ir navigacija, automatinę tolygaus greičio palaikymo sistemą su greičio ribotuvu, automobilio statymo atbulomis judesio daviklius ir kt.

Naujojo universalo modelio pradinė kaina – 29 950 Lt (įskaitant PVM). Kaip ir visiems kitiems „Dacia“ modeliams, naujajam „Logan MCV“ suteikiama penkerių metų arba 100 000 km ridos garantija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis