Gamintojas teigia, kad gimtojoje, Japonijos rinkoje šie modeliai debiutuos jau rugsėjo mėnesį, o likusiose šalyse pasirodys kiek vėliau, tačiau šiais metais.
Automobilis, primenantis kažką tarp kompaktiško hečbeko ir nedidelio vienatūrio išlaiko esminius savo pirmtako bruožus, tačiau čia gausu ir naujų dizaino akcentų. Automobilio pečių liniją (kiek žemiau šoninių langų) puošia įdubusios dominuojančios juostos, besitęsiančios iki pat galinių žibintų. Visgi, visiškai naujas „Jazz“ („Fit“) priekis bei galas neleis šio modelio sumaišyti su savo pirmtakais.
„Honda“ nuotr./„Honda Fit“ |
Viduje pastebimos daug ryškesnės detalių linijos, sumontuotas lietimui jautrus ekranas. Gamintojas tvirtina, kad trečiosios kartos „Jazz“ bus patogesnis ir komfortiškesnis automobilis nei ankstesnė jo versija. Naujajame modelyje „Honda“ taip pat sumontavo kompaktiškai susilankstančią galinių sėdynių eilę – čia bus galima pastatyti net ir neišardytą dviratį.
Japonijos rinkoje „Fit“ modeliuose bus montuojami trys skirtingi varikliai: 1,3 litro benzininis agregatas su 100 AG, 1,5 litro jėgainė su 132 AG ir hibridinis 1,5 litro Atkinsono motoras, kuriam sukti priekinius varančiuosius ratus padės elektros variklis.
Bet kuriuo atveju, panašu, kad „Honda“ niekaip neišsižada atmosferinių jėgainių – kada paskutinį kartą naujame automobilyje matėte 1,3 litro atmosferinį variklį su 100 AG? Už tai „Honda“ kompanijos vadovams reikėtų paspausti ranką.
„Honda“ nuotr./„Honda Fit“ |
Visgi, japonai labiausiai linkę atvirauti apie hibridinę versiją – jų teigimu, „Jazz“ su nauja „Sport Hybrid Intelligent Dual Clutch Drive“ (i-DCD) sistema ir 7 laipsnių automatine, dvigubos sankabos mechanizmą turinčia transmisija (DCT) demonstruos 35 procentais geresnes degalų sąnaudas – 2,7 l/100 km mišriu režimu.
Versijas JAV ir Europos rinkoms „Honda“ turėtų pristatyti artimiausių savaičių laikotarpyje.