Nauja „Opel Meriva” nuosekliai plėtoja ankstesnę koncepciją. Dabar ji įgavo naują vaizdą, kuris charakteringas naujam „Insignia“, visai nesenai pristatytam tarptautinėje automobilių parodoje, tai yra didesnės priekinės chromuotos grotelės ir išskirtinio dizaino priekiniai žibintai su LED technologija.
„Opel“ nuotr./„Opel Meriva“ |
Naujoje „Meriva“ montuojami „Opel“ naujos kartos 1,6 litro turbodyzeliniai varikliai, kurie debiutavo „Zafira Tourer“ modelyje. Klientams siūloma šiuolaikiška „IntelliLink“ informacijos ir pramogų sistema su navigacija ir valdymu balso komanda. 7 colių didelės raiškos ekrane galima sekti reikiamą informaciją ir valdyti sistemos funkcijas.
Naujas dyzelinis variklis
Priekinę liniją pabrėžia naujos grotelės su aukščiau įmontuotais chromo elementais bei chromo akcentai apimantys rūko žibintus. Pirmą kartą šiame modelyje galimi LED dienos šviesų žibintai. Šoninę išvaizdą pabrėžia chromuota lenkta langų linija, paryškinanti galinį langą. „Meriva“ montuojami naujo dizaino 17 ir 18 colių ratų. Kaip skelbia gamintojas, tai yra vienintelis vienatūris siūlomas su 18 colių ratais, kurie suteikia tvirtesnę poziciją ant kelio ir išskiria iš konkurentų.
„Opel“ nuotr./1,6 l CDTI motoras |
Pirmiausiai „Opel” siūlys „Meriva” su 136 AG naujos kartos dyzelinio variklio versija. Aliuminio variklis su „common rail“ degalų įpurškimo sistema ir kintamos geometrijos turbokompresoriumi išvysto 320 Nm sukimo momentą esant 2000 aps./min. Tai yra 6 AG ir 20 Nm daugiau nei galėjo išvystyti 1,7 l CDTI variklis bei leidžia pasiekti geresnį dinamiškumą – nauja „Meriva“ 100 km/h pasiekia per 9,1 s. Kitos 1,6 CDTI versijos su dar mažesnėmis degalų sąnaudomis ir tarša bus pristatytos 2014 m. pirmoje pusėje.
Trys benzininio variklio versijos
Nauja „Meriva” bus galima ir su vienu iš trijų 1,4 l benzininio variklio variantų. Atmosferinio variklio pirminė siūloma galia bus 100 AG. Abu turbininiai varikliai – 120 AG ir 140 AG galimi su naujomis, mažos trinties šešių laipsnių pavarų dėžėmis, turinčiomis „ActiveSelect“ funkciją, leidžiančia pavaras perjungti rankiniu būdu. Benzininis variklis su šia automatine transmisija, tikimasi, pritrauks 15 – 20 proc. daugiau naujų klientų.
„Opel“ skelbia investavę 50 mln. eurų į penkių ir šešių laipsnių transmisijų optimizavimą. Buvo atlikti pavaros dėžių dalių ir perjungimo mechanizmo patobulinimai bei užtikrintas sklandus jų montavimas į automobilius.