Pažangi priekinių žibintų sistema, gamintojų žymima kaip „AHS“ (ang. Advanced Headlight System), leidžia tamsiu paros metu vairuotojui visą laiką važiuoti įjungtais tolimųjų šviesų žibintais. Sistema automatiškai nukreipia šviesos spindulį, kad neakintų priešais atvažiuojančių automobilių vairuotojų. Tuo pačiu metu ji nesumažina apšvietimo intensyvumo, kuris apšviečia kelkraštį.
Dabar naudojama automatinė žibintų technologija. Kai iš priekio atvažiuoja automobilis, sistema tai užfiksuoja ir iš tolimųjų šviesų perjungia į artimąsias. Prasilenkus automobiliams žibintai automatiškai persijungia į tolimąsias šviesas.
Naujoji technologija kitokia. Sistemos daviklis sumontuotas galinio vaizdo veidrodėlyje. Kai kamera užfiksuoja galinių žibintų šviesas – ji supranta, jog priešais važiuoja kitas automobilis ta pačia kryptimi, todėl į priekį tuo metu švies tik artimosios šviesos. Tačiau tolimųjų šviesų žibintai bus nukreipti į kelkraštį ir į priešingą eismo juostą. Jeigu daviklis užfiksuoja automobilį, kuris juda priešinga kryptimi – sistema laikinai nukreipia dalį šviesos į kelkraštį, kad neakintų kito vairuotojo.
Patvirtinus šiuos žibintus masinei gamybai, pirmieji juos gaus brangiausi „Lexus“ modeliai. Žibintai dar tobulinami, kad atspindžiai nuo kelio ženklų netrukdytų sistemos veikimo. Teigiama, kad sistema veiks net staigiuose posūkiuose. Tai rimtas žingsnis didinant saugumą kelyje tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems.