Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 06 10

Naujų automobilių lizingo rinka Lietuvoje šiemet smuko 41 proc.

Lietuvoje išperkamosios nuomos būdu šių metų sausio-gegužės mėnesiais parduota 820 naujų lengvųjų automobilių – 41 proc. mažiau nei per atitinkamą 2009-ųjų laikotarpį.
„Volkswagen“ markės automobiliai išlieka populiariausi tarp vagių.
Praėjusį mėnesį lizingu daugiausiai nupirkta „Volkswagen“ markės automobilių. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tik gegužę, palyginti su gegužės mėnesiu pernai, lizingu parduotų naujų lengvųjų automobilių sumažėjo 7 proc. iki 236-ių, pranešė rinkos tyrimų bendrovė „AutoTyrimai“.

Įmonės duomenimis, iš viso Lietuvoje šiemet per penkis mėnesius buvo parduota 3106, o vien gegužę – 867 nauji lengvieji automobiliai – 24 proc. mažiau bei 9 proc. daugiau nei pernai atitinkamu laikotarpiu.

„AutoTyrimų“ specialistų teigimu, išperkamosios nuomos būdu Lietuvoje įsigytų automobilių dalis per metus – nuo 2009-ųjų gegužės iki šių metų gegužės mėnesio – smuko nuo 32 proc. iki 27 procentų.

Daugiausia automobilių išperkamosios nuomos būdu šiemet pardavė įmonė „Swedbank lizingas“ (311), antroje vietoje buvo „SEB lizingas“ (234), trečioji vieta teko „Nordea Finance Lithuania“ (217).

Tik gegužės mėnesį tarp išperkamosios nuomos bendrovių pirmavo „SEB lizingas“ (82), o toliau rikiavosi „Swedbank lizingas“ (74) ir „Nordea Finance Lithuania“ (60). Šioms trims įmonėms gegužės mėnesį teko 92 proc. rinkos.

Pranešime teigiama, kad šių metų gegužę naujų klientų pritraukė devynios lizingo bendrovės, pernai gegužės mėnesį tai padaryti pavyko septynioms įmonėms.

Praėjusį mėnesį lizingu daugiausiai nupirkta „Volkswagen“ (55), „Toyota“ (26) ir „Škoda“ (22) automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos