Nesitikėkite artimiausiu metu išvysti naujos kartos „Integra“ automobilio. Neužmušamo, greito, lengvo, pasakiškai kontroliuojamo automobilio etiketę užsitarnavusio automobilio naujos versijos „Honda“ planuose nėra. Taškas.
Taigi, pavadinimą jie panaudojo kitur. „Honda Motorcycles Integra“ – tai 670 kubinių centimetrų motoroleris. Sako jis pakankamai galingas ir ekonomiškas. Ir dėl savo konstrukcijos pasakiškai patogus sėdėti. Na, ne tokių savybių tikėjomės...
Siūlomi dviejų galių varikliai. 52 AG ir 47 AG. „Honda“ inžinieriai šiuos variklius kūrė, kad savo galią jie atiduotų iki 6000 aps/min. To reikia miestuose ir visiškai nereikia užmiestyje.
Velnias, nevyniosime į vatą – „Honda“ galėjo šiam dviračiui su galvoti ir kitą pavadinimą. Kam reikia teršti ypač gerbiamo automobilio vardą? Įsivaizduokite, „Diablo“ ar „Veyron“ motociklas. Juokas ima.
„Honda“, jaučiamės kaip su šlapiu skuduru gavę.